so
door sonja6tivoli Dec 10, 2009 om 22:48
Vakantie & reizen

Bingo vakantie

hallo, ik ben op zoek naar een vakantie en kom vaak "Bingo"hotels tegen. Heeft iemand hier ervaring mee? Wel of niet doen? Ik had een 5* hotel in Egypte op het oog maar ik vertrouw het niet zo. Gaarne reacties, alvast bedankt!

3032 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 10, 2009 om 23:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag sonja6tivoli,

Geen ervaring maar wel een opmerking: Op hun site kan ik geen adresgegevens vinden en dat is meestal een teken van weining betrouwbaarheid. Ook beweren ze............................................

ALLE AANGEBODEN REIZEN VALLEN ONDER DE SGR EN ANVR VOORWAARDEN

.......................................maar daar heb ik zo mijn twijfels over. Check dit dus goed na, voordat je met hen in zee gaat.

Voor de rest is het mij allemaal veel te schreeuwerig op de sites. Het komt mij over als een éénjaarsvlieg die snel veel geld wil verdienen aan onnozele vakantiegangers.

Met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Dec 11, 2009 om 08:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk nog eens hier naar: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=19&t=17249&view=previous.

Is weliswaar 5 jaar oud, maar toen was het ook niet al te best blijkbaar.

Aan de andere kant: ze bestaan wel al weer 5 jaar.

Vreemd blijft inderdaad wel dat er geen contactgegevens op de site staan en je dus ook niet bij het SGR kunt zien of ze aangesloten zijn.

Na wat zoek werk, blijkt dat een zekere heer Fase uit Arnemuiden achter de website schuilt gaat. Maar hier kom je ook niet verder mee, behalve dan dat die niet te vinden is bij SGR en ANVR.

Ik zou dus zeer voorzichtig zijn. Kan goed gaan, maar als het mis gaat, heb je wel een probleem.

ve
door verwijderd - Dec 11, 2009 om 09:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Als we het over dezelfde hebben, deze : Bingohotels.nl dan kun je zien dat de aangeboden reizen via andere reisburo`s geboekt worden, dus je moet dan naar contact en anvr/sgr gegevens kijken van het betreffende reisburo.
Voorzover ik het zie is bingohotels.nl zelf dus Niet het/geen reisburo maar soort van advertentiesite voor aantal aanbieders.

En 5 sterren in Egypte betekend niet altijd hetzelfde als 5 sterren hier, dus hecht niet teveel waarde aan die sterren ;-)

Succes,