Boeking parkeren terwijl parkeerplaatsen gesloten was
Op 8 juni jl had ik een vlucht geboekt naar Faro , vertrek 07.10
Omdat er geen treinen rijden zo vroeg, nam ik de auto.
Lang parkeren op schiphol P2 en P3 waren gesloten.
Op internet kon ik reserveren bij Allopark.com, van 8 juni 04.00 t/m 12 juni 15.15 Kosten €25,54
Geboekt op 31 mei 2020 om 12.00 uur
Op 31 mei 2020 om 12.14 kreeg ik een mail van 247Parking.nl bericht deze boeking bij Allopark.com te anuleren.
Reden parkeerplaats was tot eind juni gesloten.
247Parking geeft aan dat Allopark nog steeds aktief is met aanbieden, met de wetenschap dat parkeerplaatsen gesloten zijn.
op 31 mei 15.18 heb ik vervolgens bij Quickparking geboekt.
Op 6 juni kreeg ik van Quickparking eveneens bericht met gegevens.
Ik denk dat klinkt vertrouwd, en ik betaalde direct €38,45
Op 8 juni 04.00 was alles gesloten, 2 keer er ingeluist en toen maar naar schiphol duur P1
Ging dat vliegtuig dan wel? En zo ja, kwam u het land in of moest u terug. En waar heeft u de auto uiteindelijk gelaten?
waar heeft u de auto uiteindelijk gelaten?
TS schrijft: toen maar naar schiphol duur P1
Tja, mijn makke hé? Niet nieuw. Zie dat gewoon niet.
Wat een gekl.....
Hopelijk toch nog een goede reis gehad.
Neem aan dat je het betaalde geld hebt terug gehad.
Ik vraag me af of u goed de website van Schiphol heeft gelezen. https://www.schiphol.nl/nl/parkeren/producten/p3-lang-parkeren/
Lang parkeren in de garage of op het terrein
Langer dan drie dagen op reis? Of je nu je auto op het onoverdekte terrein zet of liever gebruikmaakt van de overdekte garage: op P3 is het prettig parkeren.
Het terrein is goed bereikbaar vanaf de snelweg. En de gratis snelbus - die iedere tien minuten vertrekt - brengt je in zo'n vijf minuten naar de vertrekhal.
Bij de ingang van P3 vind je een handig in- en uitlaadpunt voor bagage, zodat je niet met je koffers hoeft te sjouwen nadat je je auto hebt geparkeerd.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoe kan ik On that ass bereiken?
Ik heb begin dit jaar fotoboeken besteld bij Albelli samen met een collega, daarbij konden we 3 producten gratis bestellen uit een lijst van verschillende leveranciers. Mijn collega ging voor een onderbox van "On that ass". Ik heb 2 eurocent betaald en zijn adres opgegeven. Nadat hij zijn "gratis" onderbox had ontvangen, kreeg hij elke maand een ander onderbox. Hij had mij na de 1e zending gebeld ... Lees meer
NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren
In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen.
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke
...
Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer