Compensarie Vertraging KLM vlucht 2 uur 54 minuten?
Het boarden van de vlucht verliep allemaal mooi op tijd. We moesten echter wel al lang wachten op een aantal passagiers (tot na de vertrektijd). Wij werden hier prima over geïnformeerd.
Topantwoord
Klik * hier * voor nadere uitleg.
Beste Hutch,
Bedankt voor je snelle antwoord. Ik kwam. Die website ook snel tegen na wat google werk. Mijn vader gaf dus echter aan dat hij bij een recente kassa aflevering had gezien dat mensen met hetzelfde probleem als ik (net geen 3uur doordat de vlucht korter duurde dan van te voren ingepland bij boeken ticket) toch recht hadden op vergoeding. Spijtig alleen dat de bewuste aflevering niet kan vinden
Lekker kort verhaal... Uw vlucht is niet vertrokken vanuit een EU-land, maar ging wel naar een EU-land en werd uitgevoerd door een in de EU gevestigde maatschappij. Bij deze uitspraak (klik) werd compensatie toegewezen. Misschien kunt u er wat mee, ik heb 'm niet helemaal doorgelezen.
Bedankt.
Het laat in elk geval zien dat het probleem aan de motor onder hun verantwoordelijkheid valt.
Wat was de geplande aankomsttijd? Het verschil tussen de werkelijke aankomsttijd en de geplande aankomsttijd is de officiële vertraging. Hoeveel een vliegtuig later vertrekt is niet relevant.
U heeft een itinary waarop staat vertrektijd en aankomsttijd. Dat heeft u bij de boeking gekregen en daaruit volgt de vluchttijd.
wat op het monent van vertrek door de captain aangegeven wordt telt niet, dat is slechts een inschatt8ng en niet wat u bij aanschaf van ee vlucht aangeboden is.
Geplande Vertrek en aankomsttijd op ticket is bindende factor. Wat er besproken wordt in vliegtuig maakt niet uit. Wordt ook altijd gezegt "geschatte" aankomsttijd juist omdat dingen als weer kunnen veranderen. Dat is een verwachte moment opname
Dat is inderdaad niet echt lang geleden op tv behandeld. Maar aan het begin van elk programna wordt aangekondigd waar het over gaat, dus misschien even systematisch naar elk begin kijken?
Of u kunt contact opnemen met de redactie. Kijk onderaan bij contact.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schimmel in trapkast
Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi
...
Lees meer
Waspods het meest onzinnige bedenksel...
Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !!
Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer