Ervaring met PremiumKiosk?
Pakket is binnen 3 dagen retour verzonden aan PremiumKiosk. Zoon wist niet eens dat hij iets besteld had.
Er is een melding ontvangen dat de gegevens bij PremiumKiosk binnen zijn en z.s.m. zouden worden verwerkt.
Krijg nu plotseling een tweede herinnering (eerste nooit ontvangen!) met dreiging inzet incassobureau.
Telefoongesprek wordt door zeer onvriendelijke en zelfs dreigende medewerker plotseling beeindigd als ze met hun werkwijze (agressieve verkoop, facturen blijven zenden, incassobureau inschakelen, wachttijd van 28 minuten aan de telefoon) wordt geconfronteerd. Vervolgens mail verzonden (nog geen antwoord retour).
Wie heeft ervaring? Hoe verder aangepakt? Staat PremiumKiosk in algemeen negatief bekend?
Niet meer reageren op die club, gewoon links laten liggen, niet meer bellen, niet meer mailen. Houden er een louche werkwijze op na. Ook eventueel straks het zogenaamde incassobureautje compleet negeren.
Tik op Google Premium Kiosk in, en lees daar eens.
In het vervolg dergelijke telefoontjes direct afkappen.
Zeg dat ook tegen uw zoon. Niet meer klikken op reclames op Facebook en dergelijke. Dat voorkomt deze problemen.
Dank je! Zullen eens ff afwachten. Ik zie wel hier en daar op internet (overal dus!) negatieve en gelijke ervaringen. Facebook-actie zou wellicht kunnen helpen dit soort praktijken te verminderen?
Weet u wat die praktijken zou verminderen? Als men niet overal op klikt en zijn gegevens invult. Dan stopt het vanzelf.
Nu blijkt dat als je toch hebt betaald je je geld terug kunt krijgen.
"Wilt u zeker zijn dat u geen ongewenste spullen koopt bij een telefonische verkoop? Dan is het goed om de tijd te nemen voor het gesprek en de juiste vragen te stellen. Om u daarbij te helpen heeft Consuwijzer een handige vragenlijst opgesteld.
https://www.maxvandaag.nl/sessies/themas/reizen-verkeer/premiumkiosk/
Nu heb ik van een familielid die jurist is begrepen dat omdat het bedrijf vaak van naam veranderd het nog lastig kan zijn, maar volgens hem is er een soort hoofdbedrijf: Baden Beheer BV en dat kan je vinden op Drimble en bij de KvK.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer