re
door renelebens Sep 28, 2016 om 22:03
Vakantie & reizen
Ervaring met PremiumKiosk?

Ervaring met PremiumKiosk?

Pakket is binnen 3 dagen retour verzonden aan PremiumKiosk. Zoon wist niet eens dat hij iets besteld had.
Er is een melding ontvangen dat de gegevens bij PremiumKiosk binnen zijn en z.s.m. zouden worden verwerkt.
Krijg nu plotseling een tweede herinnering (eerste nooit ontvangen!) met dreiging inzet incassobureau.
Telefoongesprek wordt door zeer onvriendelijke en zelfs dreigende medewerker plotseling beeindigd als ze met hun werkwijze (agressieve verkoop, facturen blijven zenden, incassobureau inschakelen, wachttijd van 28 minuten aan de telefoon) wordt geconfronteerd. Vervolgens mail verzonden (nog geen antwoord retour).
Wie heeft ervaring? Hoe verder aangepakt? Staat PremiumKiosk in algemeen negatief bekend?

3397 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Sep 28, 2016 om 22:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Niet meer reageren op die club, gewoon links laten liggen, niet meer bellen, niet meer mailen. Houden er een louche werkwijze op na. Ook eventueel straks het zogenaamde incassobureautje compleet negeren.

Tik op Google Premium Kiosk in, en lees daar eens. 

In het vervolg dergelijke telefoontjes direct afkappen.

Zeg dat ook tegen uw zoon. Niet meer klikken op reclames op Facebook en dergelijke. Dat voorkomt deze problemen.

re
door renelebens - Sep 28, 2016 om 23:05
2 Antwoorden / 2 Vragen
0

Dank je! Zullen eens ff afwachten. Ik zie wel hier en daar op internet (overal dus!) negatieve en gelijke ervaringen. Facebook-actie zou wellicht kunnen helpen dit soort praktijken te verminderen?

tijger1
door tijger1 - Sep 28, 2016 om 23:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Weet u wat die praktijken zou verminderen? Als men niet overal op klikt en zijn gegevens invult. Dan stopt het vanzelf.

Ma
door MaartjeEllenB - Aug 2, 2017 om 11:30
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

Nu blijkt dat als je toch hebt betaald je je geld terug kunt krijgen.

"Wilt u zeker zijn dat u geen ongewenste spullen koopt bij een telefonische verkoop? Dan is het goed om de tijd te nemen voor het gesprek en de juiste vragen te stellen. Om u daarbij te helpen heeft Consuwijzer een handige vragenlijst opgesteld.

 
Heeft u toch betaald, dan kunt u nog steeds uw geld terug krijgen. Consuwijzer heeft hiervoor een standaard ontbindingsbrief voor opgesteld. Wilt u  niet meer gebeld worden door telefonische verkopers? Meld u dan aan voor het bel-me-niet Register. MAX Ombudsman Jeanine Janssen heeft nog enkele tips.
 
Groeten van MAX nam ook contact op met de incassobureaus Centraal Invorderings Bureau (CIB) en Stichting Mempay waar PremiumKiosk mee werkt. Zij laten beiden weten geschrokken te zijn van de wijze waarop PremiumKiosk te werkt gaat en grote waarde te hechten aan de woorden van de ACM en beëindigen de samenwerking met PremiumKiosk per direct.
 
Dit onderwerp is besproken in Groeten van MAX op 3 juli 2017."

https://www.maxvandaag.nl/sessies/themas/reizen-verkeer/premiumkiosk/

Nu heb ik van een familielid die jurist is begrepen dat omdat het bedrijf vaak van naam veranderd het nog lastig kan zijn, maar volgens hem is er een soort hoofdbedrijf: Baden Beheer BV en dat kan je vinden op Drimble en bij de KvK.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer