w.
door w.hooijen Jan 10, 2012 om 10:02
Vakantie & reizen

Fit4fre

Op 30 Juli 2012 zij we 2 jaar lid van de van de sportclub Fit For Free.
Na het eerste jaar was er dus automatsch verlengt tot boven genoemde datum.
Nu er wat betreft lidmaatschappen en het opzegtermijn het een en ander is veranderd , heb ik onderstaande vraag.
Bij de inschrijving in 2010 stond er inderdaad op het formulier dat je pas na elk jaar kon opzeggen, met in achtneming van 2 maanden opzegtermijn.
Is het mogelijk nu er e.e.a. veranderd is op elke gewenst tijdstip op te zeggen, met inderdaad de opzegtermijn van 2 maanden.
Is het mogelijk mij hier een antwoord op te geven.
Bij voorbaat dank

431 2 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Jan 10, 2012 om 11:18
11569 Antwoorden / 51 Vragen

In juli 2010 bent u lid geworden. Na één jaar, dus juli 2011, bent u (vóór de wet van Dam) stilzwijgend verlengd en dat mag. In juli 2012 ben u van de stilzwijgende jaarlijkse verlenging af en kunt u per maand opzeggen. De twee maande termijn is niet meer van toespassing.

Dus stuur in mei 2012 een opzegbrief dat u per juli 2012 opzegt. Einde oefening.
Eventuele machtigingen zelf stopzetten kan handig zijn. Vraag een bevestiging per email of schriftelijk van de opzegging.

theodorus1
door theodorus1 - Jan 10, 2012 om 11:44
3 Antwoorden / 0 Vragen

Dat geld niet voor oude lidmaatschappen.
dus alleen voor nieuwe.