br
door brambiesterveld Mar 21, 2017 om 08:28
Vakantie & reizen

Hoe krijg ik mij bestanden terug vanwege een cryptolocker

Heel veel programma's, foto's etc. zijn geblokkeerd en moest betalen, wat ik niet heb gedaan, hoop dat ik ze alsnog kan herstellen...

1164 5 Rapporteer

marita5
door marita5 - Mar 21, 2017 om 08:47
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Brambiesterveld ,

Lees deze informatie eens door , onder bestanden redden  wat u kunt doen , Hitman pro is een proefversie van de betaalde versie , na 30 dagen gaat dit automatisch over na een online scan , en hoeft u verder niks te doen .
Kijk ook op de site van nomoreransom.org , klik op de rode regel .

https://www.consumentenbond.nl/veilig-internetten/ransomware-cryptoware-gijzelsoftware

Ge
door Genee - Mar 21, 2017 om 09:22
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Eerst virus verwijderen.
U kunt daar de bootable virusscanner van Kasperski voor gebruiken.

https://support.kaspersky.com/viruses/rescuedisk

Lees en kijk op onderstaande link.
Indien er nog (geen) sleutel voor uw versleutelde bestanden is, die bestanden naar een usb of dvd kopiëren en wachten op een werkende sleutel.

https://www.nomoreransom.org

aurora1
door aurora1 - Mar 21, 2017 om 15:16
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Tik eens bij Zoek een vraag in: Ransomware.
Mogelijk vindt u dan nog meer aanwijzingen waar u iets aan heeft voor dit probleem.

sw
door swat1500 - Mar 22, 2017 om 02:26
3779 Antwoorden / 0 Vragen

Waarom zet u deze vraag in de rubriek "Vakantie en reizen"?

zoekster1
door zoekster1 - Mar 22, 2017 om 08:28
1583 Antwoorden / 3 Vragen

niet meer nodig, was al geschreven.