ad
door ademaatje Mar 4, 2013 om 21:30
Vakantie & reizen

Hoeveel mensen hebben geen geld terug gekregen van een samsung cashback aktie

Hoe kan ik Samsung mijn cash back actie alsnog uit laten betalen?

6387 8 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Mar 4, 2013 om 21:54
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Heeft u bewijzen dat u de boel heeft opgestuurt?Als dat niet zo is wordt het wel moeilijk.

_connie_
door _connie_ - Mar 4, 2013 om 22:07
168 Antwoorden / 5 Vragen

Hallo ademaatje,

Ik heb uiteindelijk mijn geld gekregen na 2 maanden.
Hoelang is het inmiddels geleden dat je alles opgestuurd hebt?
Als ik alle klachten op klacht.nl zie dan blijkt wel dat ze verschrikkelijk achterlopen.
Ik had de moed dan ook opgegeven er ooit nog iets van te horen,maar toen was daar dan toch ineens een mailtje dat het geld overgemaakt zou worden.
En ja,ik heb het sinds 1 week op mijn rekening staan.

ad
door ademaatje - Mar 4, 2013 om 22:12
2 Antwoorden / 1 Vragen

Bewijzen van opsturen heb ik niet wel inmiddels een mailtje dat ze niet meer tot uitbetalen over kunnen gaan omdat de actie inmiddels afgelopen is ik had de hele boel 29 novum.2012 opgestuurd navraag gedaan maar het was erg druk dus ik moest maar afwachten dus te lang afgewacht

tijger1
door tijger1 - Mar 4, 2013 om 22:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat kan natuurlijk niet, als u tijdig hebt ingestuurd, moeten ze uitbetalen. Er zijn regenatig problemen met die cash back acties van Samsung. Ze zouden daar mee moeten stoppen. Kijk maar eens op Google

lo
door longgirl - Mar 6, 2013 om 12:07
11 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb nog steeds mijn geld NIET. Heb div. mailtjes gestuurd....zou zo genaamd op een verkeerde site mij hebben geregistreerd ???? Vragen zij notabene om alsnog de originele streepjescode op te sturen < belachelijk, want die heb ik natuurlijk al op gestuurd ! Weet nu ook niet meer wat te doen!

ad
door ademaatje - Mar 6, 2013 om 13:26
2 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo longgirl mag ik vragen waar je je aankoop gedaan hebt ik bij dixons zij willen ook graag op de hoogte gehouden worden.

sp
door speelman73 - Aug 9, 2013 om 15:51
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ja hoor, ook ik kan naar mijn € 50,= euro fluiten.
Een paar maand geleden een nieuwe Galaxy Tab 2.0 gekocht met CB actie en alles netjes op tijd en conform voorwaarden opgestuurd.

Krijg nu, nadat ik maar eens ben gaan mailen waar mijn geld blijft, simpleweg de reactie dat Samsung niet verantwoordelijk is voor zoekgeraakte inzendingen.
Oftewel: ze kunnen alle aanvragen zo in de prullenbak flikkeren en zeggen dat ze niets hebben gekregen. Schijnbaar zijn ze dan niet tot uitbetalen verplicht.

Nu snap ik wel ineens dat je bij de adressering duidelijk "cashback-actie" op de enveloppe moest vermelden. Hoeven ze die tenminste allemaal niet open te maken.......

sa
door sadik - Jul 1, 2014 om 13:08
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo allemaal
Eind januari 2014 heb ik een Samsung groot koelkast gekocht ,formulier netjes naar Samsung opgestuurd. ik heb mail gekrijgen dat hun t formulier hebben ontvagen . tot junie 2014 nog geen bericht van Samsung gekregen .ik heb 0900 gebeld .ik moest een mail sturen naar Email gestuurd naar samsung@consumercare.info. en een dag later stuurde zij een standaard email terug met de volgende :
Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wij kunnen helaas geen nazendingen meer accepteren omdat de actie inmiddels is afgelopen. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Indien u op deze e-mail wilt reageren, ontvangen wij uw reactie graag binnen 1 week na de verzenddatum van dit bericht. Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
Robbie
Customer Support Representative
Samsung Electronics Benelux

Vraag is of er meer mensen zijn met deze probleem? Het bedrijf schijnt niet eens het fatsoen te kunnen op brengen om je een antwoord te geven of de hele administratieve cashback afwikkeling is een complete chaos.
In ieder geval voor mij geen Samsung meer.