Hoeveel mensen hebben geen geld terug gekregen van een samsung cashback aktie
Hoe kan ik Samsung mijn cash back actie alsnog uit laten betalen?
Heeft u bewijzen dat u de boel heeft opgestuurt?Als dat niet zo is wordt het wel moeilijk.
Hallo ademaatje,
Ik heb uiteindelijk mijn geld gekregen na 2 maanden.
Hoelang is het inmiddels geleden dat je alles opgestuurd hebt?
Als ik alle klachten op klacht.nl zie dan blijkt wel dat ze verschrikkelijk achterlopen.
Ik had de moed dan ook opgegeven er ooit nog iets van te horen,maar toen was daar dan toch ineens een mailtje dat het geld overgemaakt zou worden.
En ja,ik heb het sinds 1 week op mijn rekening staan.
Bewijzen van opsturen heb ik niet wel inmiddels een mailtje dat ze niet meer tot uitbetalen over kunnen gaan omdat de actie inmiddels afgelopen is ik had de hele boel 29 novum.2012 opgestuurd navraag gedaan maar het was erg druk dus ik moest maar afwachten dus te lang afgewacht
Dat kan natuurlijk niet, als u tijdig hebt ingestuurd, moeten ze uitbetalen. Er zijn regenatig problemen met die cash back acties van Samsung. Ze zouden daar mee moeten stoppen. Kijk maar eens op Google
Ook ik heb nog steeds mijn geld NIET. Heb div. mailtjes gestuurd....zou zo genaamd op een verkeerde site mij hebben geregistreerd ???? Vragen zij notabene om alsnog de originele streepjescode op te sturen < belachelijk, want die heb ik natuurlijk al op gestuurd ! Weet nu ook niet meer wat te doen!
Hallo longgirl mag ik vragen waar je je aankoop gedaan hebt ik bij dixons zij willen ook graag op de hoogte gehouden worden.
Ja hoor, ook ik kan naar mijn € 50,= euro fluiten.
Een paar maand geleden een nieuwe Galaxy Tab 2.0 gekocht met CB actie en alles netjes op tijd en conform voorwaarden opgestuurd.
Krijg nu, nadat ik maar eens ben gaan mailen waar mijn geld blijft, simpleweg de reactie dat Samsung niet verantwoordelijk is voor zoekgeraakte inzendingen.
Oftewel: ze kunnen alle aanvragen zo in de prullenbak flikkeren en zeggen dat ze niets hebben gekregen. Schijnbaar zijn ze dan niet tot uitbetalen verplicht.
Nu snap ik wel ineens dat je bij de adressering duidelijk "cashback-actie" op de enveloppe moest vermelden. Hoeven ze die tenminste allemaal niet open te maken.......
Hallo allemaal
Eind januari 2014 heb ik een Samsung groot koelkast gekocht ,formulier netjes naar Samsung opgestuurd. ik heb mail gekrijgen dat hun t formulier hebben ontvagen . tot junie 2014 nog geen bericht van Samsung gekregen .ik heb 0900 gebeld .ik moest een mail sturen naar Email gestuurd naar samsung@consumercare.info. en een dag later stuurde zij een standaard email terug met de volgende :
Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor uw bericht.
Wij kunnen helaas geen nazendingen meer accepteren omdat de actie inmiddels is afgelopen. Onze excuses voor het ongemak.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Indien u op deze e-mail wilt reageren, ontvangen wij uw reactie graag binnen 1 week na de verzenddatum van dit bericht. Bij voorbaat dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Robbie
Customer Support Representative
Samsung Electronics Benelux
Vraag is of er meer mensen zijn met deze probleem? Het bedrijf schijnt niet eens het fatsoen te kunnen op brengen om je een antwoord te geven of de hele administratieve cashback afwikkeling is een complete chaos.
In ieder geval voor mij geen Samsung meer.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes
Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer