he
door heleen2111 Feb 27, 2011 om 20:04
Vakantie & reizen

Prijsverschil Center Parcs

Mijn vraag is ;

Hoe komt het dat als je via Center-Parcs.be een accommodatie boekt € 896,00 kwijt bent, en via Center Parcs.nl voor de zelfde accommodatie € 1299,00 kwijt bent.
Alles is exact het zelfde. Ik vind dit vreemd maar krijg geen antoowrd van Center Parcs zelf.

groet

Heleen

7706 6 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Feb 27, 2011 om 20:08
11569 Antwoorden / 51 Vragen

En over welke periode/accamodatie (waar) hebben wij het over?

vladja
door vladja - Feb 27, 2011 om 20:12
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Verschil in schoolvakanties?

Of eten de Belgen vaker in het restaurant, nemen een kopje koffie op een terrasje, doen boodschappen in de ":kampwinkel" en maken zo de prijs goed. Terwijl wij natuurlijk de piepers mee van hun huis nemen?

Vladja

valerius-2
door valerius-2 - Feb 27, 2011 om 23:00
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Misschien meer concurentie, of niet alles in een prijs zodat u bij boeking nog verschillende betalingen bij moet betalen?

nb
door nbw - Feb 28, 2011 om 02:27
521 Antwoorden / 24 Vragen

Hoi ,als je in staat bent via center parcs letland te boeken is de prijs nog eens 50% lager. Ook een eu-lid maar CP is niet gek. Je moet wel boeken met een Let's adres.
En center parcs is absoluut geen uitzondering door exact hetzelfde aan te bieden met prijsdifferentie per land. Spreek ze daar maar eens op aan. Je krijgt de meest wonderlijke antwoorden als je al antwoord krijgt.

tijgertje88
door tijgertje88 - Feb 28, 2011 om 10:18
1 Antwoorden / 2 Vragen

Ik zelf 3 weken terug geboekt bij Center Parcs, maar ik zie geen prijsverschillen in mijn boeking (voor het paasweekend), dus het zal waarschijnlijk met de vakanties hebben te maken. Aangezien pasen overal gelijk valt.

Wel vind ik dat Center Parcs erg hoge kosten in rekening brengt voor services. Reserveringskosten van € 29,50 (ook al boek je online). Bij een hotel of restaurant hoor je toch ook niet van reserveringskosten? Net als het informatienummer van 50 ct. per minuut, waar ik de eerste keer 11 minuten moest wachten en de tweede keer 5 minuten voor ik iemand aan de lijn kreeg, terwijl er verder niet verteld werd hoelang de wachttijd bedroeg of hoeveel wachtenden er voor mij waren. Extra kosten die erg tegenvallen als je al ruim 450 euro voor een weekendje met z'n tweeën betaald.

an
door andriessen3 - Feb 28, 2011 om 21:10
6 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben zaterdag online geboekt bij Centerparcs voor oktober. Parc de vossemeren. Door het twitter bericht boeking geanuleerd. Binnen 5 minuten was het voor elkaar. Top van CP. Nu via belgië opnieuw geboekt. Geen problemen ondervonden met opnieuw boeken. Wel even bijna 400 euro verdient. Dank aan Kassa en Twitter.