koos1958
door koos1958 Jun 1, 2015 om 17:49
Vakantie & reizen

Sky-parking parkeren

Ik wil dit jaar mijn auto parkeren bij sky-parking in Hoofddorp,heeft iemand ervaring met hen?

483 3 Rapporteer

ekiem
door ekiem - Jun 2, 2015 om 21:38
676 Antwoorden / 100 Vragen

Hallo,

ik heb in 2013 bij Sky parking gebruik gemaakt van hun parkeer gelegenheid. Heb toen gebruik gemaakt van het langparkeren en heb goede ervaringen met hun bedrijf. Niet duur en voor herhaling vatbaar.

meen me te herineren dat ik niet vooraf hoefde te betalen en eventueel een dag van tevoren kosteloos kon annulieren.

Ekiem

mahadma
door mahadma - Jun 2, 2015 om 23:15
11548 Antwoorden / 51 Vragen

Zonder reclame idee, maar vergelijk eens wat een 'airport taxi' visa versa totaal kost in vergelijk met je brandstof en parkeerkosten. Bovendien hoef je niet zelf te rijden, mogelijk vermoeid na een lange vliegreis.

ekiem
door ekiem - Jun 3, 2015 om 12:06
676 Antwoorden / 100 Vragen

Een airpoort taxi kan een prima alternatief zijn, heb daar ook ervaring mee. Een keer was het prima eenn andere keer viel het enorm tegen.
we zaten toen met 6 man in de taxi en de rit duurde lang doordat er eerst anderen werden afgezet op hun huis adres. Dan kan er worden omgereden.
Ja, die pech kun je soms hebben.

Vandaar mijn voorkeur voor zelf rijden en bij het vliegveld parkeren, gaat allemaal best snel. Je wordt afgezet bij het vliegveld en kom je aan dan staat de taxi al klaar.

Staat me bij dat die airpoort taxi we goedkoop kan uitvallen als je met meerderen bent. Totaal bedrag valt goedkoper uit bij 6 man, 2 man is in verhouding duur.