th
door thijshil Sep 30, 2020 om 12:31
Vakantie & reizen

Vakantie reizen seizoenplek duitse camping landal greenpark

Ik huur een seizoenplek op landal greenpark op camping Wirfttal in Duitsland, 200 euro per maand. 15032020 kreeg ik een brief dat ik de camping niet meer op mag. Daarna geen bericht meer gekregen en ben 15 juni 2020 er weer naar toe gegaan. Ik heb daar een houte huisje op staan. Nu heb ik de halfjaar rekening ontvangen en ik moet gewoon alle maanden betalen. Ik had daarvoor al advies gevraagd bij de anwb. Deze liet mij weten, als de camping je toegang ontzegt , kunnen ze over deze periode geen huur vragen. Nu is communiceren met de camping lastig, ze reageren gewoon niet en toen heb ik mail  gestuurd naar L|eidschendam, hoofdkantoor landal greenparks, en deze hebben alleen de mail doorgestuurd naar Trier Duitsland. Wederom geen reactie van landal greenparks Duitsland. Deze actie was al in juni 2020.
Vraag is wat te doen. Ze willen gewoon dat ik betaald zulksterwijl ik er maanden niet op mocht. In nederland is er een geschillen commissie , denk ik, in Duitsland weet ik dit niet

1330 4 Rapporteer

ju
door juliomariner - Sep 30, 2020 om 12:35
1330 Antwoorden / 2 Vragen

Een geschillemco.misie en ombudsman is volgens mij iets typisch Nederlands. Ik denk niet dat ze dat in duitsland hebben.
Misschien informeren bij een advocaat die in duits recht is gespecialiseerd?

tijger1
door tijger1 - Sep 30, 2020 om 13:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ook in Nederland mochten mensen een tijd niet in hun eigen huisje of caravan op de camping, maar er moet uiteraard wel gewoon betaald worden.

ik zou niet weten waarom dat in Duitsland anders zou zijn.

mr
door mrmoto - Sep 30, 2020 om 13:17
167 Antwoorden / 4 Vragen

maar uw huisje stond er toch , dus kostenplichtig.

marita5
door marita5 - Sep 30, 2020 om 14:28
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo ThijsHil ,

Wederom geen reactie van landal greenparks Duitsland

Neem eens contact op met ECC , klik op de rode regel .

https://www.eccnederland.nl/nl/neem-contact-met-ons-op