Vakantietickets
Via albert heijn heb ik 2 tickets gekocht voor een verassingsreis bij verrassingstickets.nl
Iemand enig idee waar ik een klacht in kan dienen?
Iemand enig idee waar ik een klacht in kan dienen?
Het is en blijft "een verrassing", en dit zijn de (helaas) bekende geluiden van deze organisatie.
Verstandig om dit de laatste keer te laten zijn. Slechte publiciteit zal ook niet helpen, "men" gaat voor een lage prijs en "de verrassing".
Topantwoord
Een klacht kunt u indienen op onderstaande link; of het helpt is een tweede, meestal reageren ze ook daar niet op (zo te zien dan):
https://www.klacht.nl/verrassingstickets-nl/
(Er zijn 87 grote (bekende) steden in polen 87x5=435,- en die zijn niet eens alle steden.)
u had natuurlijk ook heel Polen uit kunnen schakelen.
klacht kunt u indienen bij klacht.nl
KLIK
Het was niet mogelijk om
complete landen/land uit te schakelen anders had ik dit zeker gedaan, dankjewel
Er kon dus wel vermeld worden dat geen enkele stad in Polen de voorkeur had, daar moet je maar opkomen.
Hallo Natasfem ,
Neem eens contact op met Flywise Travel Bv , klik op de rode regels .
https://flywise.nl/nl/contacts
Lees hier de actievoorwaarden ,
https://lekkerweglekkerthuis.ah.nl/media/pdf/Actievoorwaarden%20Campagne%20Verrassingstickets.pdf
Gdansk is een hele leuke, indrukwekkende en mooie stad. Ik ben er zelf geweest. Maar één dag is inderdaad te kort.
Maar zelf zou ik nooit aan zo'n verrassingsreis deelnemen. De voorwaarden zijn compleet waardeloos.
Waarom koopt men toch verrassingstickets als de verrassing steeds weer tegenvalt. Als men op stedentrip wil kan men ook gewoon zelf alles na keuze zelf uitzoeken. Dat hoeft echt niet duurder te zijn
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer