Verrassingstickets.nl, oplichterij?!!
Ik heb een slechte ervaring met Verrassingstickets.nl.
Nou, bent u verrast of niet? Dat had u ook allemaal van te voren kunnen bedenken en uit kunnen zoeken.
Dus helemaal geen oplichterij. Wat hier aan te doen is? Gewoon zelf boeken, dan wordt u niet verrast.
Niets, internet heeft als voordeel dat u zelf makkelijk alle informatie kunt vinden. Dus die snelle search had u ook vooraf kunnen doen.
Als een 3e partij u iets aanbiedt dan weet u dat deze partij er ook aan moet verdienen en dat doen ze royaal zo te lezen.
Diewilik
Dat was pas echt een verrassing!
U geeft het zelf al aan, u wilde een verrassing, nou die heeft u gekregen.
En die zoektocht op internet had u vooraf ook kunnen doen.
Heeft niets met oplichting te maken u heeft zich laten verrassen.
En die 15 graden, wedden dat het rond die tijd hier veel kouder is.
@ADIK,
Een verrassingsvakantie zou geen verrassingsvakantie zijn als u van tevoren wist waar deze verrassingsvakantie u heen zou brengen.
En nu nog maar afwachten of u die verrassingsvakantie ook daadwerkelijk zal doorgaan, je weet immers maar nooit met , zo als u het omschrijft, "oplichters". Staat u misschien nog wel een extra verrassing te wachten :-))
Dat de reis bij een andere aanbieder een andere prijs kan hebben is altijd en overal al zo, zelfs in het hoogseizoen.
Voor alle duidelijkheid, u bent niet opgelicht want u bent zelf akkoord gegaan met de verrassingsreis en de verrassingsprijs daarvan.
U heeft overigens niets "gekregen", maar hebt er geheel vrijwillig zelf voor betaald.
Wat hier aan te doen ?? Genieten van de reis en u een volgende keer niet meer laten verrassen door een aanbieding, waarvan dan ook.
U bent al de tweede die zich hier meldt deze week die de verrassing vindt tegen vallen.
Misschien kunt u nog contact opnemen met de aanbieder en vragen of er nog een andere bestemming mogelijk is.
Boek voortaan gewoon zelf een reis die u leuk vindt. U merkt nu al hoe simpel en goedkoop dat kan.
Even voor alle duidelijkheid, een verassing kan nooit oplichterij zijn. Immers ook niets krijgen kan de verassing zijn.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Zeer hoge servicekosten
Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer