Ad
door Adik Oct 20, 2016 om 09:11
Vakantie & reizen

Verrassingstickets.nl, oplichterij?!!

Ik heb een slechte ervaring met Verrassingstickets.nl.

Ik heb de voucher van de Verrassingsvakantie via Vakantieveiling.nl voor 147 euro gekocht en op de site nog 2 extra nachten voor 120 euro bijgekocht, 267 euro totaal dus. Als verrassingsbestemming heb ik strandvakantie in Malta in januari gekregen (max.15 graden in dat seizoen).

Een snelle search op internet leerde dat de retour naar Malta voor 2 personen voor €91 geboekt kan worden  en de kamer in het hotel kost €76 voor 4 nachten (Booking.com). Als we zelf geboekt hadden, had de reis ons dus €167 gekost, 100 euro goedkoper dus. Dat was pas echt een verrassing! Oplichterij dus!! Wat is hier aan te doen?

1047 9 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Oct 20, 2016 om 09:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nou, bent u verrast of niet? Dat had u ook allemaal van te voren kunnen bedenken en uit kunnen zoeken.

Dus helemaal geen oplichterij. Wat hier aan te doen is? Gewoon zelf boeken, dan wordt u niet verrast.

ja
door jackyh - Oct 20, 2016 om 10:14
953 Antwoorden / 4 Vragen

Is geen oplichterij. Gemakzucht moet betaald worden.

newmikey
door newmikey - Oct 20, 2016 om 10:50
830 Antwoorden / 0 Vragen

Als iemand hier iemand heeft opgelicht bent u het zelf. Leer ervan?

Gerry1969
door Gerry1969 - Oct 20, 2016 om 11:57
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Niets,  internet heeft als voordeel dat u zelf makkelijk alle informatie kunt vinden. Dus die snelle search had u ook vooraf kunnen doen.
Als een 3e partij u iets aanbiedt dan weet u dat deze partij er ook aan moet verdienen en dat doen ze royaal zo te lezen.
Diewilik

gerbera
door gerbera - Oct 20, 2016 om 12:33
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Dat was pas echt een verrassing!
U geeft het zelf al aan, u wilde een verrassing, nou die heeft u gekregen.
En die zoektocht op internet had u vooraf ook kunnen doen.
Heeft niets met oplichting te maken u heeft zich laten verrassen.
En die 15 graden, wedden dat het rond die tijd hier veel kouder is.

me
door mein33 - Oct 20, 2016 om 14:39
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@ADIK,

Een verrassingsvakantie zou geen verrassingsvakantie zijn als u van tevoren wist waar deze verrassingsvakantie u heen zou brengen.
En nu nog maar afwachten of u die verrassingsvakantie ook daadwerkelijk zal doorgaan, je weet immers maar nooit met , zo als u het omschrijft, "oplichters". Staat u misschien nog wel een extra verrassing te wachten :-))
Dat de reis bij een andere aanbieder een andere prijs kan hebben is altijd en overal al zo, zelfs in het hoogseizoen.
Voor alle duidelijkheid, u bent niet opgelicht want u bent zelf akkoord gegaan met de verrassingsreis en de verrassingsprijs daarvan.
U heeft overigens niets "gekregen",  maar hebt er geheel vrijwillig zelf voor betaald.
Wat hier aan te doen ?? Genieten van de reis en u een volgende keer niet meer laten verrassen door een aanbieding, waarvan dan ook.

zoekster1
door zoekster1 - Oct 20, 2016 om 16:01
1583 Antwoorden / 3 Vragen

U bent al de tweede die zich hier meldt deze week die de verrassing vindt tegen vallen.
Misschien kunt u nog contact opnemen met de aanbieder en vragen of er nog een andere bestemming mogelijk is.
Boek voortaan gewoon zelf een reis die u leuk vindt. U merkt nu al hoe simpel en goedkoop dat kan.

kv
door kvjapio - Oct 20, 2016 om 23:11
281 Antwoorden / Vragen

Geen oplichterij, maar onnozelheid. Verrassing!

gerbera
door gerbera - Oct 22, 2016 om 14:06
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Even voor alle duidelijkheid, een verassing kan nooit oplichterij zijn. Immers ook niets krijgen kan de verassing zijn.