jcjoppe
door jcjoppe Jan 27, 2009 om 12:38
Vakantie & reizen

Vliegtickets

hallo experts, binnen nu en een maand of  acht willen we met ongeveer 7 personen naar Noorwegen.We weten nog niet hoe. Met een busje of het vliegtuig, weet je wel zulke vragen stel ik me zelf.... vliegtickets vind je in allerlei soorten en maten. Wie weet een betaalbaare oplossing?? sites van vliegmaatschappijen, tarieven van   eventuele overtocht met een boot, enz. zijn allemaal welkom groet, Johan

618 4 Rapporteer

jo
door jojanda - Jan 27, 2009 om 14:12
146 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk hier eens : http://noorwegen.prikpagina.nl

Dit lijkt me de plek om te beginnen met uw zoektocht.

Jojanda

ev
door evie01 - Jan 27, 2009 om 15:19
12 Antwoorden / 0 Vragen

Wat eventueel een goedkope oplossing zou zijn is je ticket boeken via Ryanair dan vlieg je op Oslo Torp, en eventueel dan een auto huren. Laatst heb ik zelf voor 10 euro een retour ticket geboekt. (weeze-oslo torp). Verblijf is wel duurder vergeleken met hier in nederland.

Succes met je zoektocht

poltol
door poltol - Jan 27, 2009 om 19:42
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo Johan,

Hangt er een beetje vanaf wat je in Noorwegen gaat doen. Kijk hier eens of er wat van je gading bij zit. Met de auto via Denemarken is een heel erg leuke rit. Vooral als je over de mooie nieuwe tolbruggen gaat.

vr.gr. poltol

jcjoppe
door jcjoppe - Jan 27, 2009 om 22:43
279 Antwoorden / 59 Vragen

hoi poltol,we nemen allemaal een weekje vrij en dan gaan we met een man of 7 naar een ex-collega om een bakje koffie en een paar dagen van de omgeving genieten en dan weer terug en willen zo voordelig mogelijk daar komen.Kwil alvast nbeetje uitvogelen hoe we daar naar toe kunnen gaan.... bedankt alvast voor de antwoorden!! nog meer tips zijn altijd welkom!! Johan