li
door linda corten May 15, 2011 om 19:10
Vakantie & reizen

Waar vind ik officiële concertkaartjes tegen een normaal tarief?

graag wil ik met mijn dochters naar een concert van Adéle.
Op internet vind ik allerlei secundaire ticketbureau's die kaarten aanbieden tegen een hoger tarief dan de werkelijke prijs. Maar ik wil niet teveel betalen en ook niet het risico lopen dat ik illegale kaarten heb. Dus wat zijn de officiële primaire verkooppunten van concertkaarten en waar vind ik die?

6297 8 Rapporteer

diumenge
door diumenge - May 15, 2011 om 19:17
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Volgens mij is er maar een officiële site en dat is die van Live Nation.

diumenge
door diumenge - May 15, 2011 om 19:19
11969 Antwoorden / 15 Vragen
mrbmrb
door mrbmrb - May 15, 2011 om 20:26
84 Antwoorden / 4 Vragen

Een handig overzicht is Weet Waar Je Koopt. En mocht je eens twijfelen, kijk dan op de officiële website van de artiest in kwestie, dan zie je links naar de lokale, officiële ticketverkoper.

rj
door rjw - May 15, 2011 om 21:12
3294 Antwoorden / 5 Vragen

http://www.adele.tv/live

(ligt eigenlijk best voor de hand....)

rj
door rjw - May 15, 2011 om 21:16
3294 Antwoorden / 5 Vragen

PS: je zult wel naar de andere kant van de oceaan of Noordzee moeten gaan om dit jaar nog naar een concert van haar te gaan volgens haar website.

su
door susannef - May 15, 2011 om 23:54
303 Antwoorden / 9 Vragen

Bij Primera kan je ook concertkaartjes kopen. Ik heb echter geen idee voor welke concerten dat geldt.
Vroeger haalde ik nog weleens kaartjes op het postkantoor, maar dit zal nu vast niet meer mogelijk zijn...

gijsvogel
door gijsvogel - May 16, 2011 om 00:05
230 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=susannef schreef op zondag 15 mei 2011, 23:54]B
Vroeger haalde ik nog weleens kaartjes op het postkantoor, maar dit zal nu vast niet meer mogelijk zijn...

Jah, als de postkantoren worden uitgedund dan wordt dat al moeilijker om er daar een te bemachtigen.

Maar volgensmij verkopen ze daar geen concertkaartjes meer

rj
door rjw - May 16, 2011 om 07:02
3294 Antwoorden / 5 Vragen

@susannef, @gijsvogel: ze verkopen inderdaad geen tickets meer op die adressen. Zoals al eerder aangegeven: alleen de verkoopadressen zoals aangegeven op de website van de betreffende artiest / evenement zijn de officiele adressen.