2010Flynn
door 2010Flynn Mar 10, 2009 om 13:26
Vakantie & reizen

Wie weet een leuke campings

wie weet   leuke campings voor het voor- en nasezoen voor een leuk budget. (In Nederland of het buitenland) En waar ook een hulphond in opleiding welkom is.

806 7 Rapporteer

johanpc
door johanpc - Mar 10, 2009 om 13:42
1379 Antwoorden / 2 Vragen

www.berkenrode.nl licht midden op de veluwe.

Daar kom ik al gedurende 3 jaar ten minste 2 maal per jaar en als gehandicapte kan ik zeggen dat de beheerder/eigenaar  zijn vrouw en hun 2 tiener dochters uiterst behulpzaam zijn indien nodig.

johanpc
door johanpc - Mar 10, 2009 om 13:44
1379 Antwoorden / 2 Vragen

licht= ligt sorry

En huisdieren oa katten en honden zijn helemaal geen probleem.

olijfbomen
door olijfbomen - Mar 16, 2009 om 18:36
22 Antwoorden / 0 Vragen

Graag iets specifieker. Wat voor camping, in een tent, bungalow, stacaravan? voor welk soort beperking? Moet het bijv. gelijkvloerszijn of rolstoel toegankelijk? Zo wordt het erg moeilijk om iets op te geven.

Groetjes

kenwel2
door kenwel2 - Mar 16, 2009 om 19:26
1574 Antwoorden / 13 Vragen
olijfbomen
door olijfbomen - Mar 24, 2009 om 12:54
22 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Raaltje

Ik heb een geweldig adres ontdekt wat volgens mij haarfijn aansluit op jouw wensen. Stom toevallig kreeg ik via het maandblad PLUS als extraatje een bonnenboekje met allerlei kortingscouponnen. Ga naar http://www.parclaclusure.be klik op aanbiedingen en dan op arrangementen en dan op Plusarrangement. De camping ligt in de Ardennen. Ik heb ze gemaild inzake de toegankelijkheid en krijg de brochure thuis. Mijn moeder loopt met rollator en is 85 jaar en ik ga lekker een weekje met haar daar naartoe. Kan auto toch vlakbij de centrale voorzieningen kwijt. Het park ligt in een dal, dus het is vlak het programma ziet er prima uit en honden zijn óók toegestaan. Je kan overal aan meedoen, maar niks moet. de spelavonden zal mijn moeder prachtig vinden, maar zij kan en gaat zeker niet wandelen of bier proeven. Neem rustig de tijd om alles op hun site te bekijken en wens je veel plezier en voorpret toe.

Groetjes

jipenjanneke
door jipenjanneke - May 10, 2009 om 21:09
143 Antwoorden / 78 Vragen

1) Boerencamping "(al zou je dat niet zeggen) "Gene Zijde". Fam.Mullenders, Camerig 3, 6294 NA Vijlen. 043-4551724. Prachtige, zeer rustige (vooral in voor-en naseizoen) camping met adembenemend uitzicht. Dicht bij Vaals, Maastricht, midden in Heuvelland. Honden welkom. Sanitair, douches ZEER schoon.

2) Boerencamping "de Kersengaard". Fam. Andrien (hele leuke mevrouw) in Libeek 043-4082827(vlakbij Noorbeek) ook midden in heuvelland. Superschoon sanitair. Heel rustig. Appels, peren: wat je plukt mag je houden. Kersen weet ik niet, denk verkoop. Zeer rustig. Honden geen probleem. Hier is ook een tv en leesruimte.

Beide campings hebben geen zwembad of speeltoestellen.

Wij zijn op beide campings geweest, en telkens bijgeboekt. Echt van de mooiere en toch GOEDKOPERE soort. Beide boerderij-gedeeltes zijn op afstand, dus je denkt dat het gewone camping is.

Fijne vakantie,

Marjan

ar
door aroijmans - Jul 15, 2009 om 13:51
9 Antwoorden / 1 Vragen

Ga eens op vakantie met de beroemde Camping Cheques.

U kunt kamperen op een TOP camping voor de vaste lage prijs van €14,00 per nacht. Dit zowel in binnen als buitenland. Al 8 jaar gebruiker hiervan en het is in een woord goed....

mvgr Arnold