J
door J Geertsma May 25, 2020 om 09:57
Vakantie & reizen

Zijn reisorganisaties verplicht te reageren?

Vele boekingswebsite geven aan dat ze telefonisch niet meer bereikbaar zijn, zoals alle bedrijven onder Travix.nl (cheaptickets, budgetair etc.).


Echter reageren ze ook niet op de e-mails terwijl klanten wel dingen willen wijzigen. 


 


Doordat er niet wordt gereageerd en omdat het bedrijf (budgetair) de boeker is kan je ook niks zelf ondernemen. 


Hierdoor verlopen deadlines van vluchten, opties tot annuleren of het krijgen van een voucher. 


Maar zelf kun je niks doen omdat zij niet reageren op je vragen of wijzigingen.


 


Hoe kun je hier als consument het beste mee omgaan en handelen?

Met vriendelijke groet,

Jurgen Geertsma

1198 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sjjoppy
door sjjoppy - May 25, 2020 om 10:39
7226 Antwoorden / 3 Vragen
2

Hopelijk heeft u iets aan deze link:
https://www.budgetair.nl/updates

rj
door rjw - May 25, 2020 om 17:07
3294 Antwoorden / 5 Vragen
1

Geduld hebben. Of moeten de medewerkers van die bedrijven maar 24/7 doorwerken? Je kunt je toch wel iets voorstellen wat de impact van de huidige situatie op een organisatie is?

Topantwoord

aurora1
door aurora1 - May 25, 2020 om 18:33
15645 Antwoorden / 6 Vragen
10

Voor zover ik weet is (vrijwel) niemand verplicht op bijv e-mails te reageren. U kunt beter, net zoals iedereen, afwachten wegens de absurde drukte door het coronavirus. Verder noemt u alleen budgetorganisaties en die hebben in de regel minder personeel en minder service: men krijgt waarvoor men betaalt. Anders voortaan via een stenen reisbureau boeken?

J
door J Geertsma May 26, 2020 om 10:55
Antwoorden / 1 Vragen

Dankjewel!

Ka
door Kassagebruiker - May 26, 2020 om 12:13
683 Antwoorden / 5 Vragen
0

Er ontstaat door te blijven mailen door alle vakantiegangers/alsmede bellen, en de verminderde bezetting op kantoor/thuis één gigantische file. En als iedereen drie keer of meer gaat mailen wordt het alleen maar erger. Breng begrip op aub, voor elk bedrijf.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer