wendy-claire
door wendy-claire Nov 3, 2013 om 02:37
Voeding & gezondheid

APPELTAART | APPELTAARTJE

Kocht gister bij AH, in de bonus, een appeltaartje van € 4,29 voor € 2,99.

Wat was die vies van smaak, niet om te eten door de harde korsten. Kortom: weggegooid geld voor een schaamteloos product, direct de kliko in.

Wat vindt u van het appeltaartje bij de supermarkt of de banketbakker?

3134 13 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Nov 3, 2013 om 09:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zelf bakken dus.

de eelco
door de eelco - Nov 3, 2013 om 11:02
607 Antwoorden / 92 Vragen

[quote=tijger1 schreef op zondag 3 nov 2013, 09:38]Zelf bakken dus.

ja maar tijger dat is te makkelijk...
wendy-claire gaat liever hier een beetje zielig lopen janken over producten die je beter bij de warme bakker kunt kopen of het zelf maken..
nu wild ze er een discussie van maken of je beter in de supermarkt of de warme bakker je appeltaartje moet kopen....
maar ja ,weer een paar puntjes voor wendy-claire

tijger1
door tijger1 - Nov 3, 2013 om 11:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ze komt er wel, met of zonder appeltaart. (Lol)

wendy-claire
door wendy-claire - Nov 3, 2013 om 22:47
619 Antwoorden / 29 Vragen

[quote=de eelco schreef op zondag 3 nov 2013, 11:02][quote=tijger1 schreef op zondag 3 nov 2013, 09:38]Zelf bakken dus.

ja maar tijger dat is te makkelijk...
wendy-claire gaat liever hier een beetje zielig lopen janken over producten die je beter bij de warme bakker kunt kopen of het zelf maken..
nu wild ze er een discussie van maken of je beter in de supermarkt of de warme bakker je appeltaartje moet kopen....
maar ja ,weer een paar puntjes voor wendy-claire

Je negatieve reactie had ik al verwacht, het overtrof mijn stoutste verwachtingen niet.

Het kwam hierop neer dat het appeltaartje van AH niet om te eten was.

Wat ervoer de ander met het appeltaartje van de supermarkt of de banketbakker?

Misschien was ik wel de enige het appeltaartje van AH smerig vond of kocht een misbaksel van de dag?!

fe
door festinger - Nov 4, 2013 om 02:51
410 Antwoorden / 18 Vragen

[quote=de eelco schreef op zondag 3 nov 2013, 11:02][quote=tijger1 schreef op zondag 3 nov 2013, 09:38]Zelf bakken dus.

ja maar tijger dat is te makkelijk...
wendy-claire gaat liever hier een beetje zielig lopen janken over producten die je beter bij de warme bakker kunt kopen of het zelf maken..
nu wild ze er een discussie van maken of je beter in de supermarkt of de warme bakker je appeltaartje moet kopen....
maar ja ,weer een paar puntjes voor wendy-claire

Je hebt helemaal gelijk. Discussie over appeltaart scoort enkel puntjes hier of daar. Wat ik niet snap is waarom je hier zelf ook aan meedoet.

de eelco
door de eelco - Nov 4, 2013 om 09:19
607 Antwoorden / 92 Vragen

[quote=festinger schreef op maandag 4 nov 2013, 02:51][quote=de eelco schreef op zondag 3 nov 2013, 11:02][quote=tijger1 schreef op zondag 3 nov 2013, 09:38]Zelf bakken dus.

ja maar tijger dat is te makkelijk...
wendy-claire gaat liever hier een beetje zielig lopen janken over producten die je beter bij de warme bakker kunt kopen of het zelf maken..
nu wild ze er een discussie van maken of je beter in de supermarkt of de warme bakker je appeltaartje moet kopen....
maar ja ,weer een paar puntjes voor wendy-claire

Je hebt helemaal gelijk. Discussie over appeltaart scoort enkel puntjes hier of daar. Wat ik niet snap is waarom je hier zelf ook aan meedoet.

?????????????????????????????????????.....
eventjes voor de duidelijkheid festinger ...
er zijn er hier maar 2 personen die regelmatig op hun eigen discussies reageren en dat ben jij en wendy-claire.
kijk maar eens in je geschiedenis discussies ,vragen.....

word tijd dat ze die ruk punten en sterren verwijderen....

pi
door pieterwolters - Nov 4, 2013 om 11:08
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Als het een perfecte taart was geweest dan had ie niet voor 2,99 weggegaan.... Bij een echte bakker heb je voor dat geld misschien net 2 taartpunten.

En harde korsten lijkt me persoonlijk: ik mijd altijd supermarkttaarten omdat die van zachte bodems en korsten hebben.

ro
door rond71 - Feb 17, 2014 om 10:43
9 Antwoorden / 1 Vragen

Over het algemeen ben ik niet zo'n fan van supermarkt taarten, maar heb altijd goede ervaringen gehad met de appeltaart van AH. Gezien de prijs is het een oude taart geweest die dan misschien al niet goed meer was. Jammer dat 1 rotte taart in de mand de rest al kan beinvloeden ;-)

tijger1
door tijger1 - Feb 17, 2014 om 10:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@rond71

De taart is al beschimmeld sinds november.

mahadma
door mahadma - Feb 17, 2014 om 10:59
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Wat vindt u van het appeltaartje bij de supermarkt of de banketbakker?

Per zaak per dag verschillend. En ik koop ze gewoonweg niet meer in welke winkel dan ook.
We hebben zelf een oven en ja, de eerste mislukte, maar na een beetje ervaring smaken ze me beter als waar dan ook gekocht.

van leyden
door van leyden - Feb 17, 2014 om 12:03
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=wendy-claire schreef op zondag 3 nov 2013, 02:37]Kocht gister bij AH, in de bonus, een appeltaartje van € 4,29 voor € 2,99.

Wat was die vies van smaak, niet om te eten door de harde korsten. Kortom: weggegooid geld voor een schaamteloos product, direct de kliko in.

Wat vindt u van het appeltaartje bij de supermarkt of de banketbakker?

Typisch appie, vies eten voor de hoofdprijs.

Advies>> tenzij je gedwongen wordt door hun monopoliepositie, (appie koopt alles op wat failliet gaat, zodat dorpen en buurten er wel moeten kopen) de zaak mijden.
Alles is beter en goedkoper dan Albert Heijn, zeg dat niet zomaar, het is weloverwogen, want doe al 50 jaar de boodschappen.

van leyden
door van leyden - Feb 17, 2014 om 12:07
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=tijger1 schreef op maandag 17 feb 2014, 10:50]@rond71

De taart is al beschimmeld sinds november.

Laten we afspreken dat je niet meer mag reageren na een bepaalde tijd.
Doe maar een eeuw.

komsja
door komsja - Feb 17, 2014 om 15:59
1064 Antwoorden / 218 Vragen

Smaken verschillen,de ene houd van een ouwe taart met een harde korst en kleffe natte bodem,en de ander heeft liever een nog redelijke verse taart met een zacht korstje en een stevige bodem.
Heb ze allebei gehad,maar doe mij maar een zelfgebakken,kan je het korstje en de bodem maken zoals je dat zelf wil.Plus het ruikt ook nogus lekker vers.