fr
door freek2 Nov 26, 2007 om 13:59
Voeding & gezondheid

Bemer300

heeft iemand ervaring met de bemer3000 http://www.bemer3000.nl

hoor graag van iemand

bvd, freek

4464 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 26, 2007 om 14:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://www.bemer3000.nl

  Ik heb eens even gekeken en het komt op mij over als weer een aardige manier van geld verdienen. Het is uw geld, het resultaat is hoe dan ook dat u dat deels kwijt zult zijn maar of er dan resultaat is? Aardstralen zouden ook effect kunnen hebben zeggen andere "deskundigen".

ve
door verwijderd - Aug 28, 2008 om 13:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Freek,

Ik heb zeker ervaring met de bemer3000. Al 15 jaar heb ik sarcoidose, dit was vastgesteld toen ik net met 3 e kindje kreeg. Het is Reuma op spieren, gewrichten en luchtwegen. Zo zeldzaam dat ik door het ziekenhuis naar huis werd gestuurd met de mededeling sorry we hebben daar niets voor, we kunnen u alleen blijven controleren hoe erg het word.... nou daar sta je dan althans dat kon ik toen bijna niet meer omdat ik toen in fase 3 zat..... mijn strijd ben ik begonnen door zelf te ontdekken wat ik ermee zou kunnen dus met eten opletten en kijken, sporten...ja met handtekeningen wilde ze mij helpen en ga zo maar door.... dit jaar kwam ik het product bemer3000 tegen en gekeken wat dat is.. dus wereldwijd op sites gekeken welke onderzoeken en bevindingen waren.... nadat ik zelf al overtuigd was de verkoper van deze bemer gebeld voor levering...  Dit apparaat is geleverd, je kan het eerst huren voor drie maanden.. want ik was wel sceptisch kan ik je melden daar ik niet dromerig ben.. dus precies het programma gevolgd die mij was gegeven... Ik kan je zeggen en dit zit niet tussen mijn oren omdat dit ECHT HELPT.... ben namelijk technisch genoeg.... IK KAN WEER DOPJES OPDRAAIEN, WEER FATSOENLIJK LOPEN ZONDER PIJN, ontstekingen in mijn huid zijn verdwenen kortom mijn kwaliteit van leven zijn vooruit gegaan. En voor vrouwen ... mijn opvliegers zijn ook verdwenen. Doordit alles heb ik mijn mat uitgeleend aan mijn zus die heeft voor haar zware operatie twee maanden op de mat gelegen, een tumor is weggehaald achter haar borstbeen..... dus de borstkast is open gezaagd donderdag in het ziekenhuis en maandag er weer uit met een wond die geweldig aan het genezen was en ook geen opvliegers etc etc.. haar artsen begrijpen er niets van... dus wat kan ik nog meer zeggen.. .. het is ons geheim die we nu aan jou kenbaar maken.. Eigenlijk is de bemer een geweldige technologische ontwikkeling die bereikt wat het moet bereiken, goed bloedtransport tot in de fijnste haarvaten en dit zorgt voor wondgenezing tot meer.... ja Lees maar op de site

ve
door verwijderd - Aug 28, 2008 om 13:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hier zou ik geen grapjes over maken. Techniek is mijn vak en dit is geen hoekie spoekie maar gewoon zoals het is.

Verder is het toch te gek dat de farma industrie dit apparaat wil tegenhouden.... Ja stel je toch voor hun voor dat ze minder gaan verdienen... Artsen krijgen nu immers bonussen voor medicijnen. en dat vind ik erg.

Techniek kan ver gaan en dus ook dit apparaat.... Je hoeft het niet te gebruiken natuurlijk... maar ouder worden is niet erg alleen zijn en met heleboel gebreken ... laat staan dat je jong te horen krijgt sorry mevrouw we hebben niets voor u .....

Aardstralen is helaas niet voor iedereen voldoende

ve
door verwijderd - Aug 28, 2008 om 14:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Freek,

Ik heb even rondgekeken en ik geloof er niets van, alleen al omdat op het opgegeven adres op de website een transportbedrijf gevestigd zit (zoek het adres op in Google). Ik heb momenteel niet veel tijd om hier echt goed inhoudelijk naar te kijken, maar als iemand begint over "aardstralen"  bgint bij mij al scepsis te overheersen. Op een andere webstie vind ik trouwens ook n ander adres: Industriestraat 3a, 7041 GD ’s Heerenberg

Het is denk ik lastig om via deze weg echte reacties te krijgen, temeer omdat de positieve reacties op dergelijke oproepen vaak door het bedrijf zelf geschreven zijn, dit is mij vaker opgevallen.

Succes!

PS, er staat iets over 3 maanden huren, ik kon zo snel ff geen prijzen vinden, misschien is dat dan eerst n idee, voordat u het koopt?

ve
door verwijderd - Aug 28, 2008 om 15:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het lijkt me sterk dat daar iets anders te vinden is dan inderdaad een transportbedrijf...
Maar wil er straks wel even langs rijden om te kijken wat er op dat adres te vinden is !

Gr. Phinder

ve
door verwijderd - Aug 28, 2008 om 15:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Graag verwijs ik iedereen die zijn gezonde verstand gebruikt naar deze link:

http://www.kwakzalverij.nl/696/Weer_een_wonderapparaat_De_BEMER_3000

Lijkt me duidelijk genoeg. En als ik de vorige spreker even mag citeren: "het is ons geheim dat we nu aan jou kenbaar maken". Hoezo geheim? Had je iets te verbergen en is nu de tijd van zakkenvullen aangebroken?

ve
door verwijderd - Aug 28, 2008 om 15:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

En met "spreker" bedoel ik natuurlijk"jojoz"......

Ik zou een normaal denkend persoon niet willen kwetsen.:)

ve
door verwijderd - Aug 28, 2008 om 22:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Even langs gereden en ziet er goed uit ;)

Ik zou vragen of ik 't apparaat daar op zou kunnen halen. Kijken wat ze daar van vinden :P Met alle transportbedrijven in de buurt zou brengen niet zo'n probleem moeten zijn :)

Gr. Phinder

ve
door verwijderd - Aug 29, 2008 om 11:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

in reactie op jojoz@ dat is nu lijkt mij precies hetgeen ik en een aantal van ons bedoelen. En nu wordt het ook nog reclame in de orde van tupperware. kennelijk is de readctie deze reclame ontgaan. "Ons geheim"", ja, ja!.????