jpm
door jpm Feb 10, 2018 om 11:09
Voeding & gezondheid

Bereikbaarheid Medipoint

Ik probeer Medipoint te bereiken. Heden, 10-02-2018 ging het Hoog-Laagbed dat voor mijn zorgsituatie noodzakelijk is, kapot. De motor voor het verstellen van de bedbodem (knik voor de kniestand) doet het niet en staat in de geknikte stand. Zo kan ik vannacht niet slapen.
Medipoint leidt me op verschillende manieren steeds naar 088 10 20 100 en ik krijg steeds de mededeling dat men dicht is en de verbinding wordt verbroken, vervolgens de piep-piep-piep toontjes: verbroken.
ik belde de monteur voor mijn elektrische rolstoel in wanhoop, hij kon me niet helpen en gaf ook als enig juiste nummer 088 10 20 100.
Heeft iemand een ander nummer (let op: ik probeerde ook via Harting-Bank en anderen, steeds verwijst men naar hetzelfde nummer. Dus is er een bereikbaarheidsnummer dat me wel toegang tot de beddenservicemonteur kan verschaffen? Help svp, dit is een noodsituatie.

5099 13 Rapporteer

Topantwoord

Cookies
door Cookies - Feb 10, 2018 om 11:17
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Heb net dat 088 nr. gebeld, wordt gewoon opgenomen (keuzemenu).

jpm
door jpm Feb 10, 2018 om 11:21
821 Antwoorden / 28 Vragen

Ja, het keuze menu heb ik ook steeds gekregen. Uiteindelijk krijg ik steeds op alle keuzes, ook de meest logische: betreft het een WMO-voorziening via de gemeente, het bericht dat ze gesloten zijn. Dus echt op alle mogelijke keuzes krijg ik uiteindelijk te horen dat ze gesloten zijn. Probeer zelf maar eens aub. Het is een gratis nr.
bvd, Jaap

marita5
door marita5 - Feb 10, 2018 om 11:22
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Jpm ,

Kies in het keuzemenu voor optie 3 ,

https://www.medipoint.nl/klantenservice/contact/telefoon

Telefonisch contact
Wij zijn telefonisch bereikbaar via 088 – 10 20 100

Wij zijn bereikbaar op:
maandag t/m vrijdag: 8:00 – 17:00
zaterdag: 8:30 – 17:00
zondag: gesloten

Lukt dit niet , probeer dan een winkel bij u in de buurt .

https://www.medipoint.nl/winkels

jpm
door jpm Feb 10, 2018 om 11:33
821 Antwoorden / 28 Vragen

welnu, hetzelfde resultaat hoor, helemaal nul, nada, zero.

jpm
door jpm Feb 10, 2018 om 11:36
821 Antwoorden / 28 Vragen

Al die winkels zijn op zaterdag gesloten, men verwijst naar... 088 10 20 100 met als resultaat als ik bel: we zijn gesloten, de verbinding wordt verbroken. Dus winkels, voor mij Nijkerk of Soest: zie hiervoor. Dit frustreert enorm. Ook dat men op zaterdag open is, dit slaat nergens op, ze zijn er niet om te helpen.

Ge
door Genee - Feb 10, 2018 om 11:26
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Heeft u al gekeken of er geen zekering stuk is?

jpm
door jpm Feb 10, 2018 om 12:48
821 Antwoorden / 28 Vragen

Dag Toonder, nee ik zou niet weten waar die kan zitten. Ik zou misschien moeten bukken vanuit mijn el. rolstoel. Dat lukt me natuurlijk niet.

Cookies
door Cookies - Feb 10, 2018 om 11:31
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Was je niet te vroeg met bellen? Net weer gebeld, keuzemenu 3 is voor de webshop, heb voor keuze 4 gekozen. Ben gestopt toen gevraagd werd mijn pc in te toetsen, daar had ik geen zin in.

jpm
door jpm Feb 10, 2018 om 11:41
821 Antwoorden / 28 Vragen

dat heb ik ook gewoon gedaan: postcode ingetoetst met als resultaat: bel de winkel in de buurt, voor mij dus Soest en Nijkerk. Die geven aan: bel 088 10 20 100, o wacht... zelfde nummer. Echt, alles geprobeerd, zelfs op websites gemaild via contactbericht: klacht, alles hoor. Maar resultaat: niets. Iedereen bedankt tot zover. Ik houd dit forum in de gaten voor mogelijk nog andere oplossingen, ik hoop op een wondertje.

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 10, 2018 om 11:39
7225 Antwoorden / 3 Vragen

Het gebeurt wel vaker dat het contact in het weekend later geactiveerd wordt.

jpm
door jpm Feb 10, 2018 om 11:44
821 Antwoorden / 28 Vragen

Tot heden nog steeds niets. Ik bel voortdurend met als resultaat niets, Natuurlijk ben ik blij met je boodschap, misschien gaat het een keer wel goed, dat ze er ineens wel zijn. Dus ik blijf bellen en deze site in de gaten houden. Dank soppie.

jpm
door jpm Feb 10, 2018 om 11:55
821 Antwoorden / 28 Vragen

inmiddels met verkeerd postcodenummer de servicetoestand in Drachten (kan je nagaan, ik woon in Amersfoort) te pakken gekregen. Er blijkt daar van alles mis te gaan, nu zal dhr in Drachten van Medipoint iemand bellen die mij (hij hoopt binnen een uur) zal moeten bellen. Daar wacht ik op. Mijn hartelijke dank aan allen, ik meld hier als het is opgelost, de afloop. Hartelijk dank voor het meedenken.

sjjoppy
door sjjoppy Feb 10, 2018 om 12:25
7225 Antwoorden / 3 Vragen

Hopelijk voor u komt het spoedig in orde.

marita5
door marita5 - Feb 10, 2018 om 11:48
11545 Antwoorden / 15 Vragen

@Jpm ,

Probeer eens dit nummer , ik heb dit gebeld , krijgt u een keuze menu .

Voor vragen of persoonlijk advies kunt u ons bereiken via telefoonnummer 0900 – 112 112 5
Wij staan graag voor u klaar.

https://www.medipoint.nl/thuiszorgorganisaties/harting-bank

marita5
door marita5 - Feb 10, 2018 om 12:00
11545 Antwoorden / 15 Vragen

@jpm ,

Ik heb het nr 0800 10 20 100 gebeld , gekozen voor optie 3 .
Daar krijg ik te horen , voor een storing ( regionale storingstelefoon nr ) moet u kijken in de aflevermap / of het pasje , daar staat een tel.nr op .

jpm
door jpm Feb 10, 2018 om 12:55
821 Antwoorden / 28 Vragen

Maritas, ik ben teruggebeld door ene mevrouw v.d. Zee. Ze sturen vandaag nog een monteur, voor de zekerheid neemt hij een heel ander Hoog-Laag bed mee. Als het niet reparabel blijkt, wisselen ze het bed om.
Mijn succesvolste actie was uiteindelijk: een hoog postcodenummer invoeren omdat het op mijn eigen postcode-nummer bij het beoogde servicepunt niet lukte. Toen kreeg ik Drachten wèl aan de lijn. Deze man was zo vriendelijk intern binnen de organisatie Mevr. v.d. Zee te bellen en bereikte haar dus wel. Zij stuurt nu de monteur aan. Hoe laat het ook wordt, als het is opgelost meld ik het even, niet in het minst door jullie tips. Ook al helpt het niet altijd, het geeft een ontzettend goed gevoel als je er niet alleen voor staat, zo voor mijn gevoel. Nogmaals, vele malen dank.

edrick3
door edrick3 - Feb 10, 2018 om 12:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Service en reparatieformulier ingevuld en opgestuurd? Spoed is binnen 4 uur.
Zie hier: https://www.harting-bank.nl/klantenservice/service-en-reparatie/

jpm
door jpm Feb 10, 2018 om 14:50
821 Antwoorden / 28 Vragen

Als u even op de link van Harting-bank klikt, ziet u dat hier ook het nr. 0881020100 als te bereiken voor storingen en spoed wordt vermeld. De juiste storingsmonteur had daar ook niet op gereageerd, had w.s. geen zin in weekenddienst.

edrick3
door edrick3 Feb 10, 2018 om 15:52
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Maar ik heb aangegeven dat er een formulier ingevuld kan worden, waarna er gereageerd zal worden.

marita5
door marita5 - Feb 10, 2018 om 12:21
11545 Antwoorden / 15 Vragen

@Jpm ,

N.a.v uw reactie , hopelijk word het probleem snel opgelost .

DOOR JPM 10 FEB. 2018 OM 11:55
763 ANTWOORDEN / 27 VRAGEN

inmiddels met verkeerd postcodenummer de servicetoestand in Drachten (kan je nagaan, ik woon in Amersfoort) te pakken gekregen. Er blijkt daar van alles mis te gaan, nu zal dhr in Drachten van Medipoint iemand bellen die mij (hij hoopt binnen een uur) zal moeten bellen. Daar wacht ik op. Mijn hartelijke dank aan allen, ik meld hier als het is opgelost, de afloop. Hartelijk dank voor het meedenken.

marita5
door marita5 - Feb 10, 2018 om 13:04
11545 Antwoorden / 15 Vragen

@Jpm ,

Graag gedaan , goed dat u een ander postcodenummer heeft ingevoerd .
Hopelijk word dit snel opgelost , en kunt u genieten van een welverdiende nachtrust in een fatsoenlijk bed .

DOOR JPM 10 FEB. 2018 OM 12:55
763 ANTWOORDEN / 27 VRAGEN

Maritas, ik ben teruggebeld door ene mevrouw v.d. Zee. Ze sturen vandaag nog een monteur, voor de zekerheid neemt hij een heel ander Hoog-Laag bed mee. Als het niet reparabel blijkt, wisselen ze het bed om.
Mijn succesvolste actie was uiteindelijk: een hoog postcodenummer invoeren omdat het op mijn eigen postcode-nummer bij het beoogde servicepunt niet lukte. Toen kreeg ik Drachten wèl aan de lijn. Deze man was zo vriendelijk intern binnen de organisatie Mevr. v.d. Zee te bellen en bereikte haar dus wel. Zij stuurt nu de monteur aan. Hoe laat het ook wordt, als het is opgelost meld ik het even, niet in het minst door jullie tips. Ook al helpt het niet altijd, het geeft een ontzettend goed gevoel als je er niet alleen voor staat, zo voor mijn gevoel. Nogmaals, vele malen dank.

jpm
door jpm Feb 10, 2018 om 14:46
821 Antwoorden / 28 Vragen

Welnu, helemaal opgelucht. Er is een monteur geweest die de storing heeft opgelost. De motor bleef “hangen”,waardoor de knikstand niet naar geheel plat kon worden gezet. Hij heeft het opgelost. Inmiddels wel vernomen dat de “storingsmonteur met weekenddienst” die gewoon zijn telefoon had moeten aandoen vanmorgen, die van Amsterdam, dat gewoon van tijd tot tijd schijnt te vertikken te doen. Dus onbereikbaarheid door een onwillige monteur. De monteur die wel kwam was van Arnhem, die eigenlijk nooit op storingen van middelen voor langdurige zorg verstrekt worden mag reageren, maar aangestuurd door boven genoemde dame, hij komt van de afd. storingen voor kortdurende zorg. Dus de verkeerde monteur kwam buiten zijn werkgebied vandaan om me te helpen. Sorry voor de uitvoerige omschrijving, als ik emotioneel wordt kan ik het niet kort houden. Nogmaals: bedankt, ik voel me gered.

tijger1
door tijger1 Feb 10, 2018 om 14:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Mooi, iemand met hart voor de zaak en de klanten.

Cookies
door Cookies - Feb 10, 2018 om 14:49
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Fijn voor je dat het probleem is verholpen en bedankt voor het melden.

DOOR JPM 10 FEB. 2018 OM 14:46
763 ANTWOORDEN / 27 VRAGEN

Welnu, helemaal opgelucht. Er is een monteur geweest die de storing heeft opgelost. De motor bleef “hangen”,waardoor de knikstand niet naar geheel plat kon worden gezet. Hij heeft het opgelost. Inmiddels wel vernomen dat de “storingsmonteur met weekenddienst” die gewoon zijn telefoon had moeten aandoen vanmorgen, die van Amsterdam, dat gewoon van tijd tot tijd schijnt te vertikken te doen. Dus onbereikbaarheid door een onwillige monteur. De monteur die wel kwam was van Arnhem, die eigenlijk nooit op storingen van middelen voor langdurige zorg verstrekt worden mag reageren, maar aangestuurd door boven genoemde dame, hij komt van de afd. storingen voor kortdurende zorg. Dus de verkeerde monteur kwam buiten zijn werkgebied vandaan om me te helpen. Sorry voor de uitvoerige omschrijving, als ik emotioneel wordt kan ik het niet kort houden. Nogmaals: bedankt, ik voel me gered.

marita5
door marita5 - Feb 10, 2018 om 14:50
11545 Antwoorden / 15 Vragen

@Jpm ,

Fijn om te horen dat het is opgelost , bedankt voor het terugmelden .
Dat de dienstdoende monteur zijn telefoon heeft uit staan , is uw probleem niet , dat zoeken ze zelf maar uit ,.
Word tijd dat deze monteur op zijn vingers getikt word ( schandalig ), wanneer dit vaker gebeurd..
Het belangrijkste is , u bent geholpen .

Ps : Misschien een optie voor een warme douche , voor de monteur van Arnhem en andere , het zal je maar gebeuren .

https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/douche/insturen/

DOOR JPM 10 FEB. 2018 OM 14:46
763 ANTWOORDEN / 27 VRAGEN

Welnu, helemaal opgelucht. Er is een monteur geweest die de storing heeft opgelost. De motor bleef “hangen”,waardoor de knikstand niet naar geheel plat kon worden gezet. Hij heeft het opgelost. Inmiddels wel vernomen dat de “storingsmonteur met weekenddienst” die gewoon zijn telefoon had moeten aandoen vanmorgen, die van Amsterdam, dat gewoon van tijd tot tijd schijnt te vertikken te doen. Dus onbereikbaarheid door een onwillige monteur. De monteur die wel kwam was van Arnhem, die eigenlijk nooit op storingen van middelen voor langdurige zorg verstrekt worden mag reageren, maar aangestuurd door boven genoemde dame, hij komt van de afd. storingen voor kortdurende zorg. Dus de verkeerde monteur kwam buiten zijn werkgebied vandaan om me te helpen. Sorry voor de uitvoerige omschrijving, als ik emotioneel wordt kan ik het niet kort houden. Nogmaals: bedankt, ik voel me gered

edrick3
door edrick3 - Feb 10, 2018 om 15:53
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Fijn dat het opgelost is.
Slaap ze lekker vannacht (en volgende nachten). ;-)