jb
door jb50 May 26, 2008 om 17:03
Voeding & gezondheid

C1000 Mokka koffiepads

Wij gebruiken al jaren de mokka huismerk koffiepads van C1000 omdat volgens ons de beste smaak heeft. Echter, enige weken geleden hebben wij een paar pakken extra gekocht omdat ze in de aanbieding waren. Wat blijkt nu: in de zakken van 36 stuks zitten geen mokkapads maar andere smaken, veel sterkere en bittere koffie: oude voorraad?over de datum?
N.a.v. een klacht bij C1000 stuurden ze ons een tegoedbon van 6 euro met excuses en dat ze de fabrikant om opheldering hebben gevraagd.
Te gek voor woorden! Wij zijn meer kwijt aan maagzuur remmers!
Op mijn suggestie om de fabrikant op de pads te laten vermelden welk soort er in zit werd uiteraard niet gereageerd. Wordt hoog tijd dat de C1000 bij ons in het dorp wordt vervangen door AH.

975 4 Rapporteer

jb
door jb50 - May 26, 2008 om 17:49
14 Antwoorden / 9 Vragen

Uiteraard is de klacht voor C1000 opgelost en door het accepteren van die bon ook voor ons, zou je zeggen. Mijn vraag is of er meer mensen deze ervaring hebben!
Het gebruik van inkt e.d. bij pads is natuurlijk geen optie, Lapswans!
Je kunt ook iets in papier stampen of hoe dat ook mogen heten. De Perla of Senseo pads hebben dat systeem ook!

Verder valt het mij op dat het lijkt of sommige beantwoorders niet geheel onafhankelijk zijn. Dat probleem zie je b.v. bij Kieskeurig ook!
Of moet ik de letterlijke betekenis van de naam  koppelen aan het antwoord?

empyria
door empyria - May 26, 2008 om 18:31
504 Antwoorden / 3 Vragen

Mokka oploskoffie...?

Erg lekker ;-)

labswans
door labswans - May 27, 2008 om 17:13
1918 Antwoorden / 10 Vragen

off topic. bijdrage verwijderd, redactie

labswans
door labswans - May 30, 2008 om 17:24
1918 Antwoorden / 10 Vragen

Wat is dan uw vraag precies ? U zet een verhaal neer over een klacht die opgelost is door een tegoedbon te geven aan een consument en daarmee tevree is / wordt gesteld. U heeft deze aangenomen van c1000. Daarmee laat u zien dat u tevree bent met de afwikkelling. Nu gaat u hier uw beklag doen .................... Dit had u beter tegen c1000 moeten doen maar niet hier. En de kreet wij zijn meer kwijt aan maagzuurremmers ....... is kolder , een rennie is goedkoper dan die 6 euro. U zal niet van de koffie die maagzuurremmers gebruikt hebben maar door bijvoorbeeld de melk of slapgroom die erop/in wordt gedaan.

Op mijn suggestie om de fabrikant op de pads te laten vermelden welk soort er in zit werd uiteraard niet gereageerd. Dat is kolder , ze moeten uw vraag altijd ter harte nemen. Dat het niet gelijk gebeurd of dat het praktisch niet kan omdat inkt pad te printen niet kan omdat het inkt in de koffie terrecht kan komen is een reden om het niet te doen.

De meeste lijnen worden geheel leeggehaald als een smaak klaar is. Dit om vermenging te voorkomen.

labswans