ka
door karinamaria Jan 20, 2014 om 09:00
Voeding & gezondheid

Cursus van Psyfit bij Menzis

Hallo, ik ben enkele maanden geleden met een online cursusje begonnen bij Psyfit, welke door Menzis werd aangeboden. Mijn gevoel hierbij is allesbehalve positief. Wie heeft deze ervaring ook? Voor mijn gevoel is het totaal nutteloos. Bovendien zitten er fouten in en werkt het niet goed en het forum wordt door niemand gebruikt en wat er staat is van jaren geleden. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

2237 2 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jan 20, 2014 om 09:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Er wordt op het web nogal lovend over gedaan. Bij Agis was die cursus verleden jaar in ieder geval, gratis. Maar er staat het nodige op Google.

Kunt u er niet gewoon mee stoppen? Of moet u een jaar betalen of zo.

ka
door karinamaria - Jan 23, 2014 om 08:39
27 Antwoorden / 18 Vragen

Hallo tijger1, bedankt voor je antwoord. Ik denk inderdaad dat ik me vergist heb in de cursus. Heb even op google gekeken en blijkbaar is het alleen bedoeld voor mensen die wat handvatten nodig hebben, maar dat je voor meer diepgang toch een cursus psychologie moet nemen. Maar wat wil je voor 11,00 euro. Het is wel jammer voor die mensen die er wel wat aan hebben dat de site zo slecht werkt en het FORUM niks voorstelt, omdat er niemand komt. Er staan allemaal berichten van jaren geleden.
Ga het wel afmaken en wie weet kom ik toch nog iets interessant tegen.

Groetjes.