snicklehead
door snicklehead Aug 7, 2009 om 13:21
Voeding & gezondheid

Eeltkloven

Ik heb al jaren last van eeltkloven en aanverwante klachten, ik d8, na de reclame gezien te hebben van Gewöhl dit product eens te gaan gebruiken, als je de reclame gelooft hoef je niet meer met schoenen aan het water in, nou, ik kan nu wel een compleet duikerspak gaan aantrekken zo weinig helpt die rommel, en het is nog belachelijk duur ook!
Hoe kan dat toch dat men reclame maakt voor onbetaalbare rotzooi wat niets helpt?

2752 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 7, 2009 om 13:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag sniclehead,

Het is de bedoeling dat het produkt veel geld opbrengt en het is NIET de bedoeling dat het produkt ook werkt.

Groeten, ReadAC.

ve
door verwijderd - Aug 7, 2009 om 15:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ snickelhead:

iedereen lichaam is anders en reageert daarom ook anders. ik heb ook veel problemen met mijn voeten en gebruik ook Gewohl. ik zweer erbij! bij mij helpt het heel goed.

helaas dat bij u niet het geval is. dan zult u toch op zoek moeten gaan naar een ander product dat wel goed op uw lichaam reageert.

ve
door verwijderd - Aug 7, 2009 om 15:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

een goedkoop middel voor eeltkloven is uierzalf. dit elke avond gebruiken en je hebt nergens meer last van.

persoonlijk vind ik die van het eigen merk van de Etos het fijnste, goed smeerbaar, heel soepel.

succes

Carrie

ve
door verwijderd - Aug 10, 2009 om 02:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag eikel,

Dat kan, omdat een rechter jaren geleden al bepaalde dat in reclame gelogen mag worden.

Je hebt dus nu met Gehwohl een levensles gehad: geloof nooit wat reclame belooft! Doe je dat tóch, ben je naïef.

Hardware ERror MAN.

ve
door verwijderd - Aug 19, 2009 om 13:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

De Gehwohlzalf helpt niet bij een dikke eeltkorst.Ik heb het volgende gedaan.Bij een pedicure heb ik het eelt laten verwijderen en daarna  de zalf erop gedaan.Als er toch nog eelt ontstaat verwijder ik die met een eeltrasp van het merk Scholl,waarna ik weer zalf aanbreng.Wat ook helpt is de voeten weken in warm water en dan het eelt te lijf gaan met een pannensponsje,zo'n groene.Succes ermee.Ben

ve
door verwijderd - Sep 17, 2009 om 19:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Aloha, ik had er ook heel erg last van en heb gehwol op aanraden ook gekocht (later wist ik: uierzalf helpt ook). maar ik moet wel om de paar dagen mijn hakken raspen en dan iedere morgen en avond de zalf erop. hoe dan ook als je maar blijft raspen EN smeren (waarmee ook) dan heb je daar zeker baat bij.

Gr. M.

ve
door verwijderd - May 4, 2010 om 10:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gewone vaseline helpt net zo goed, kost bijna niets.

ve
door verwijderd - May 4, 2010 om 14:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

snicklehead

Eerlijk gezegd, zie ik nu pas wat ik zie: ik vind jouw avatar echt niet gepast op deze site.

Met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - May 4, 2010 om 14:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb er ook last van. Gewohl werkt niet, maar uierzalf wel. echter moet je dit wel elke dag smeren en met een voetenrasp raspen om de kloof zo klein mogelijk te maken, maar als je dat volhoudt dan heb je wel wat! en pedicure is ook fijn hoor