stacey
door stacey Dec 24, 2009 om 16:56
Voeding & gezondheid

Failliet verklaard; Medical Megastore

Nieuwsberichten

Waarschuwing: ex-aspirant lid Medical Megastore failliet!

Medical Megastore B.V. , exploitant van www.medicalmegastore.nl, respectievelijk www.medical-megastore.nl
is op 15 december in staat van faillissement verklaard.

De website van Medical Megastore maakt echter nog onterecht melding van aspirant-lidmaatschap van Thuiswinkel.org
en er wordt dus ook onterecht gebruik gemaakt van het Thuiswinkel Waarborg.
Thuiswinkel.org heeft het aspirant-lidmaatschap van Medical Megastore met onmiddellijke ingang beëindigd
en raadt iedereen af nog bestellingen op de website te doen.

http://www.thuiswinkel.org/bedrijven/

Kwam deze waarschuwing tegen en wilde hem toch maar even plaatsen, zeker gezien het feit dat veelal juist een kwetsbare groep gebruik zou kunnen maken van dit bedrijf/deze site met medische hulpmiddelen

934 1 Rapporteer

birdies
door birdies - Dec 24, 2009 om 21:27
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Behalve dat je nog gewoon via hun website kunt kopen, zijn ze ook nog actief op Marktplaats. Ik snap zo'n curator niet! Die hoort er toch voor te zorgen dat de site offline gaat. Schandalig.