il
door ilona schaeffer Jun 29, 2017 om 12:44
Voeding & gezondheid

Fatburner

ik heb een klacht over fatbuner ultra,
ik heb daar nix besteld maar alleen aangeklikt voor een proefpakket.maar nu kreeg ik een ineens een factuur van 79 euro.
en vandaag kreeg ik van cib een rekening van 120 euro, maar ga nix betalen.meer mensen die dit hebben meegemaakt?
wat kun je hier dan mee doen.
groet ilona

2406 9 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jun 29, 2017 om 12:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat doen? Volkomen negeren.

NOOIT meer proefpakketjes van wat dan ook bestellen, dan hebt u dit gedoe niet.

En als u vet wilt verbranden, moet u het langer op het gas laten staan, maar pas op, dat is gevaarlijk.

U moet toch weten dat die zooi niet werkt.

il
door ilona schaeffer Jun 29, 2017 om 12:55
Antwoorden / 2 Vragen

als je denkt een proefpakket te krijgen..moet je niet ineens achter af een rekening krijgen..je wordt dan gewoon opgelicht.

tijger1
door tijger1 Jun 29, 2017 om 12:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U wordt al "opgelicht" door het middel zelf. Want dat werkt natuurlijk niet.

En u wilt toch weten wat u moet doen? Helemaal niets dus. Maar goed, "lichter" wordt u.

ja
door jacky2006 Jun 29, 2017 om 16:01
10 Antwoorden / 1 Vragen

Toch doet het product wat het beloofd ;). Alleen val je er niet zelf vanaf, maar je bankrekening zal er zeker van afvallen

edrick3
door edrick3 - Jun 29, 2017 om 13:07
27632 Antwoorden / 85 Vragen
il
door ilona schaeffer Jun 29, 2017 om 13:39
Antwoorden / 2 Vragen

fijn ga er naar kijken

r.kemperman
door r.kemperman - Jun 29, 2017 om 14:58
423 Antwoorden / 4 Vragen

U heeft niets besteld, alleen geklikt op proefpakket en uw gegevens gegeven
Dat heet bestellen

mi
door miep pothuizen - Jun 29, 2017 om 16:43
1 Antwoorden / Vragen

Beste ilona
Ik zit hier met precies hetzelfde probleem, ook kreeg ik het pakketje binnen zonder dat ik het besteld had, ik heb het direct retour afzender gestuurd . Tot vandaag dat ik een ingebrekestelling  van billink ontving .direct gebeld met fatburner ultra uit baarn  ,alwaar ik zeer onvriendelijk te woord werd gestaan , door een mevrouw die haar naam niet wilde vertellen omdat ze vond dat ik beter had moeten luisteren,na enig aandringen (want zij wist toch ook met wie ze sprak)bleek ik van doen te hebben met Lieke of mieke.
Omdat ik zo goeder trouw was om het terug te zenden zonder aangetekend te versturen, want ik ga toch geen extra kosten maken voor iets wT ik niet besteld heb, werd mij kortaf toegebeten ,dat ik het maar gewoon moest betalen, want hun hebben niets ontvangen ,en ik heb toch geen bewijs. Wat nu te doen?

aurora1
door aurora1 - Jun 29, 2017 om 20:28
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heel apart, 2 personen hier (en er zijn er zo velen) die "niets besteld" hebben maar toch allerhande ontvangen?
Kom nou toch!
Nee heb ik niet meegemaakt want ik doe niet aan dergelijke bestellingen en kijk ook niet naar zulke onzin.
Fat burnen doet u door beweging, stoppen met snacken en snoepen etc.
Wat heeft u eraan al dan niet te weten of anderen "dit hebben meegemaakt"? Helemaal niets.

ne
door neodutchio - Jun 29, 2017 om 20:47
5165 Antwoorden / 12 Vragen

Gelukkig dat u niet op een site van Ferrari geweest bent. Zonder dat u het wist zou u ook daar al uw gegevens achterlaten zonder dat u iets wilt bestellen. Wordt er ineens een gloednieuwe Ferrari bezorgd en krijgt u de rekening.

Niets bestellen is dus ook nergens op klikken en nergens uw NAW gegevens achterlaten. Doet u dat wel heet dat bestellen.