ma
door manus59 Jul 17, 2023 om 14:10
Voeding & gezondheid

Gel koelmat

Er zijn gel koelmatten voor dieren.
Mijn vraag/opmerking is...ik heb ook snel een warm hoofd en bij het naar bed gaan zoek ik eigenlijk ook een soort van koelmat. Weet iemand of die er ook zijn of kan ik ook zo'n gel koelmat gebruiken?

1499 6 Rapporteer
sjjoppy
door sjjoppy - Jul 17, 2023 om 14:13
7210 Antwoorden / 3 Vragen

Hier kunt u enkele keuzes zien. Het zijn wel kussens geen matten.
Geweldig dat u voor de hond geslaagd bent.

https://duckduckgo.com/?q=Gel+koelkussen+voor+hoofd&t=h_&ia=web

mahadma
door mahadma - Jul 17, 2023 om 14:13
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Kijk maar uit, vraag je huis arts

sira
door sira - Jul 17, 2023 om 22:00
2361 Antwoorden / 24 Vragen

Er zijn gelkussens en gelpads, maar vergis u daar niet in, als het 's nachts gaat gebruiken, kunt u daar ernstige klachten van krijgen door de vrieskou, zoals hoofdpijn.

U kunt beter een nat washandje in een plastic zak enige tijd in de koelkast leggen en daarna goed uitwringen en dat op uw hoofd leggen.

atlas1302
door atlas1302 - Jul 17, 2023 om 22:07
341 Antwoorden / 13 Vragen

Op een handdoek liggen, en een klein ventilatortje op het nachtkastje bij uw hoofd. Zo doe ik het tenminste, of ik start de airco gewoon...heerlijk.

Ozymandias
door Ozymandias - Jul 18, 2023 om 10:29
174 Antwoorden / Vragen

Ja, lijkt mij ook funest voor je nekspieren want die kou trekt door. Dieren zijn geinsuleerd vanwege hun vacht. Ik zou er niet op gaan slapen en de andere adviezen opvolgen.