ja
door janny59 Sep 25, 2011 om 19:16
Voeding & gezondheid

Inpakservice

als je een aantal jaren geleden bij Douglas of IC Paris parfum kocht of een cadeaubon maakte ze er altijd een mooi cadeautje van ,leuk ingepakt allerlei mini verpakkingen erbij (monstertjes dus ).
tegenwoordig hebben ze de dozen met cadeaubonnen klaar liggen ,niks leuk inpakken .
vind ik een slechte service .
wie heeft die ervaring ook ?

900 8 Rapporteer

re
door renate07 - Sep 25, 2011 om 19:26
142 Antwoorden / 0 Vragen

hallo Janny,
ik weet wat je bedoeld , maar ik vind die "kadodozen met een bon" erg mooi verpakt hoor met een gouden en glanzend roze strik. In de doos zitten de proefjes verstopt.
gr. Renate

ja
door janny59 - Sep 26, 2011 om 19:05
14 Antwoorden / 9 Vragen

hoi renate
allereerst bedankt voor je reactie.

bij de Douglas en IC PARIS in Breda en Etten-Leur is dat nou juist niet het geval .
kocht een tijdje geleden een cadeau bon van 60 euro,heb er toen om gevraagd.
toen deden ze het wel .
heb dit ook al van verschillende mensen in mijn omgeving gehoord .
vandaar mijn oproep .
gr Janny

re
door renate07 - Sep 26, 2011 om 20:19
142 Antwoorden / 0 Vragen

hoi Janny,
een paar weken geleden kocht ik bij IC Paris in Eindhoven 3 kadobonnen van 15 euro. Ze waren wel voorverpakt in zo'n zwart doosje , maar er zaten mooie gouden en glanzend rose linten en een gouden strik omheen. Er zaten overal proefjes in .
Het zal wel aan de winkel liggen zullen we maar denken.
gr. Renate

pino123
door pino123 - Sep 26, 2011 om 21:44
2766 Antwoorden / 14 Vragen

Ten eerste is het inderdaad vaak winkelafhankelijk, daarnaast ook afhankelijk van de drukte. Met topdrukte zit niemand op een wachtrij van 20 minuten te wachten, omdat alles zo lekker netjes ingepakt moet worden. Het is vaak dus het een of het ander

rj
door rjw - Sep 26, 2011 om 22:02
3294 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=pino123 schreef op maandag 26 sep 2011, 21:44]Ten eerste is het inderdaad vaak winkelafhankelijk, daarnaast ook afhankelijk van de drukte. Met topdrukte zit niemand op een wachtrij van 20 minuten te wachten, omdat alles zo lekker netjes ingepakt moet worden. Het is vaak dus het een of het ander

Het zal ongetwijfeld met de drukte te maken hebben, maar het getuigd niet echt van professionele bedrijfsvoering als je het te leveren product af laat hangen van de drukte in de winkel. Als het druk is moet je zorgen voor meer personeel, niet de piek wegwerken door minder te leveren.

Alsof Apple zou besluiten om maar geen voeding in de verpakking van de iPad te doen omdat ze er zo veel moeten leveren en het anders te lang duurt....

pino123
door pino123 - Sep 27, 2011 om 08:33
2766 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=rjw schreef op maandag 26 sep 2011, 22:02][quote=pino123 schreef op maandag 26 sep 2011, 21:44]

Alsof Apple zou besluiten om maar geen voeding in de verpakking van de iPad te doen omdat ze er zo veel moeten leveren en het anders te lang duurt....

De voeding is een wezenlijk onderdeel van het product, de strik en het kadopapier is geen wezenlijk onderdeel van het product maar een toegevoegde service. Dat deze service niet naar behoren wordt uitgevoerd, ondanks dat het de vraag van de klant is. Meestal snijdt een ondernemer hiermee in zijn eigen vingers, aangezien klanten naar een andere winkel gaan die deze service wel op een goede manier verleent.

rj
door rjw - Sep 27, 2011 om 08:40
3294 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=pino123 schreef op dinsdag 27 sep 2011, 08:33][quote=rjw schreef op maandag 26 sep 2011, 22:02][quote=pino123 schreef op maandag 26 sep 2011, 21:44]

Alsof Apple zou besluiten om maar geen voeding in de verpakking van de iPad te doen omdat ze er zo veel moeten leveren en het anders te lang duurt....

De voeding is een wezenlijk onderdeel van het product, de strik en het kadopapier is geen wezenlijk onderdeel van het product maar een toegevoegde service. Dat deze service niet naar behoren wordt uitgevoerd, ondanks dat het de vraag van de klant is. Meestal snijdt een ondernemer hiermee in zijn eigen vingers, aangezien klanten naar een andere winkel gaan die deze service wel op een goede manier verleent.

Het gaat om het idee erachter. Een verpakking met versiersels is voor een Douglas cadeaukaart net zo goed een onderdeel van het product. Niemand wil het kale kaartje geven (dan kan je immers net zo goed iemand 20 euro in zijn handen stoppen....).

ja
door janny59 - Sep 30, 2011 om 08:50
14 Antwoorden / 9 Vragen

bete mensen

wil iedereen bedanken die gereageerd heeft op mijn oproep.

groetjes Janny