ze
door zeiler Oct 17, 2022 om 11:40
Voeding & gezondheid

Is melk echt goed voor elk

wat een slecht verhaal !!

Er zijn 2 belangrijke melksoorten : Koe melk en Geitenmelk.  Deze zijn NIET hetzelfde.  Over welke praten we hier ??  Ik neem aan koemelk, maar dat wordt niet duidelijk gezegd.

Binnen koemelk hebben we 2 soorten; de Aziatische en de Nederlandse.  Blijkbaar is de nederlandse koemelk het onderwerp.

Bij een van de "Feiten" staat : "ïk ga er vanuit dat"   dat betekent toch  "ïk geloof dat" of  'ïk denk dat" ??.
Bij hoeveel Fabels wordt er ook van dat "geloof" uit gegaan ???  Jawel bij het "Feit" dat uit de schijf van 5 komt. Die schijf is zijn aannames van het Voedingscentrum, die leven daar nog in 1953.

Osteoporose, daar wordt niet over gepraat. Omdat bij bevolkingen waar geen KOEmelk/produkten worden gedronken of gegeten GEEN Osteoprorose voorkomt. GEEN Osteoporose.
.
Luister eens naar : Margo Peinemann, docent en orthomoleculair therapeut volgens de kPNI en docent bij Natura Foundation.

1255 1 Rapporteer

Redacteur
door Redacteur - Oct 17, 2022 om 11:44
1057 Antwoorden / 62 Vragen

het forum Vraag & Beantwoord is bedoeld voor consumentenvragen. Wil je reageren op een artikel? Dat kan onderaan iedere pagina Via Praat mee.

De redactie