jb
door jb50 May 19, 2007 om 17:31
Voeding & gezondheid

Jus d'orange met vruchtvlees Aldi

Aldi adverteert herhaaldelijk met z.g. prijsverlagingen, maar de prijsverhogingen zie je niet! Voorbeeld: week 19 nog  0,65 per literpak en een weekje later maar liefst 0,89 voor hetzelfde pak en dezelfde productiedatum! De komende weken weer een groots aangekondigde prijsverlaging van 0,89 naar 0,85 ?!?

1850 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 19, 2007 om 17:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als dat alleen voor de jus geld is het niet zo erg want dat lust ik toch niet.

ve
door verwijderd - May 19, 2007 om 18:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat hebben we bij heel veel winkels met meerdere artikelen gezien, dus geen nieuws onder de zon, maar door de bank genomen ben je bij Aldi stukken goedkoper uit met uitstekende kwaliteit artikelen, dat bewijzen de  testpanels iedere keer weer.

ve
door verwijderd - May 19, 2007 om 18:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Enig idee waar het salaris en eventuele salarisverhogingen van het personeel van betaald wordt

ve
door verwijderd - May 19, 2007 om 18:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

iedereen wil steeds meer verdienen maar de prijzen mogen niet stijgen?

ve
door verwijderd - May 20, 2007 om 15:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

En andere zaken doen dat niet?????????

ve
door verwijderd - May 20, 2007 om 15:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Natuurlijk doen andere zaken dit ook en is de kwaliteit van hun producten ok maar een prijsverhoging van bijna 37 % vind ik toch wel een beetje veel!