d8
door d8104xex Nov 22, 2016 om 17:13
Voeding & gezondheid
Oplichtingsmail Ultrabright Whitening Pen

Vandaag ontving ik twee mailberichten van "Uw Tandenspecialist - Green Data Point webmaster@stralendewittetanden.eu" waarin

ter introductie een gratis pakket van de Ultrabright Whitening pen wordt aangeboden.Er zijn maar 500 pakketten op = op!!

Dit is volgens mij oplichting en Phishing.  Onderaan de mail staat namelijk ook nog "je ontvangt deze mail omdat je hebt aangegeven e-mails

van Green Data Point te willen ontvangen". Dit is niet waar ik ken deze figuren helemaal niet. Daar komt bij dat helemaal onderaan staat "VIP Response Avinguda Diagonal, 440 1-1 08037, Barcelona Spain"

Hiervan verschijnen met enige regelmaat de mooiste mails van C&A, Mediamarkt etc. etc. Ook Dit zijn oplichting en Phishingmails.
Kunnen jullie hier niet voor waarschuwen. Dit begint heel erg vervelend te worden. Ik ontvang er nu ongevraagd ongeveer zo'n 2 á 3 per 2 weken in mijn mailbox. Heel listig en gevaarlijk. je zult er maar in tuinen.

1719 9 Rapporteer

ja
door jackyh - Nov 22, 2016 om 17:25
953 Antwoorden / 4 Vragen

Elke keer uitschrijven. Ik heb zoiets met gratis telefoon o.i.d. Ik schrijf me elke keer uit maar blijf ze ontvangen. Steeds weer met een ander product en aanbieding.

tijger1
door tijger1 Nov 22, 2016 om 19:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Uitschrijven is heel onverstandig. Dan weten ze zeker dat het een bestaand mail adres is.

ja
door jackyh Nov 22, 2016 om 19:27
953 Antwoorden / 4 Vragen

Oh, wat moet je dan doen.

Cookies
door Cookies Nov 22, 2016 om 19:29
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Niks, gewoon deleten die mails.

r.kemperman
door r.kemperman Nov 23, 2016 om 07:20
423 Antwoorden / 4 Vragen

Filter maken voor spambox

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 22, 2016 om 17:29
7210 Antwoorden / 3 Vragen

U kunt het bericht bij de ongewenste mail plaatsen en een klachtenformulier invullen, daarvan zijn er nog een aantal nodig om tot actie over te gaan:
https://www.klacht.nl/green-data-point/

edrick3
door edrick3 - Nov 22, 2016 om 17:30
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Kunnen jullie hier niet voor waarschuwen

Voor contact met de redactie: klik hier.

hansje klein
door hansje klein - Nov 22, 2016 om 17:32
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Zie Klachtenkompas.nl    fake

Zeer opvallend de vele reacties (met portretten) onderaan. Nog nooit vertoond, zoveel fan's!!

tenormin
door tenormin - Nov 22, 2016 om 17:36
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Kunnen jullie hier niet voor waarschuwen. Nee @D8104XEX, dit is het forum van Kassa. Onderaan de pagina staat contact: daar kunt u uw bericht/klacht naar schrijven. In ieder geval bedankt voor uw alertheid.

tijger1
door tijger1 - Nov 22, 2016 om 17:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En waarom zou u daar intuinen? Zeker omdat het woord "GRATIS" er in voorkomt?

Neem een spamfilter, dan krijgt u ze niet.

Cookies
door Cookies - Nov 22, 2016 om 19:32
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Het hele web staat vol met waarschuwingen daarover. Lijkt mij meer dan voldoende. Maar ja, als mensen al die waarschuwingen niet lezen en hun verstand op NUL zetten zodra iets 'gratis' is, daar helpt nou eenmaal niks tegen.

de
door dehenky - Nov 23, 2016 om 09:37
15 Antwoorden / 3 Vragen

Mail het naar kassa-online@vara.nl. Dan wordt de mail toegevoegd aan het Phishingdossier als die daar niet al instaat.

costnix
door costnix - Nov 23, 2016 om 15:43
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Door u te laten uitschrijven, weet de spammer, dat het een actief mailadres is en sturen hij en zijn kompanen nog meer spam.
De enige spam, die te pruimen is, komt uit een blikje.
De spamberichten zijn allang bekend bij het programma Opgelicht?!
http://opgelicht.avrotros.nl/
Onderaan de pagina staat een link naar een app voor zowel Apple als Android. Een aanrader