welkom03
door welkom03 Jul 18, 2013 om 20:39
Voeding & gezondheid

Parfum

een geruime tijd geleden ,kocht ik een flesje suddenly parfum €5.95 dat alleen te verkrijgen is bij de lidel.
ik ben inmiddels op verschillen de lidel vestigingen geweest maar is nergens meer te verkrijgen,zou iemand mij kunnen zeggen waar dat nog wel te verkrijgen is ,een lidel vestiging bij u in de buurt wellicht,graag hoor ik dat van u.

6012 24 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Jul 18, 2013 om 22:39
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Mogelijk is dat een tijdelijke actie geweest. Je zou de hoofdvestiging eens kunnen bellen, die zit in Huizen.

vr.gr.

menno0
door menno0 - Jul 19, 2013 om 16:35
236 Antwoorden / 42 Vragen

Aanbiedingen zijn in regio's verdeeld. Daarom wordt een aanbieding die over is na paar weken naar hoofdkantoor teruggestuurd.

welkom03
door welkom03 - Jul 19, 2013 om 19:08
23 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=wimmers schreef op vrijdag 19 jul 2013, 12:58]Hallo Aurora

Ik woon in Utrecht en daar verkopen ze suddenly nog.

Groetjes Christel

wi
door wimmers - Jul 19, 2013 om 19:12
47 Antwoorden / 8 Vragen

Hallo Aurora

Ik woon in Utrecht en daar verkopen ze suddenly nog.

Groetjes Christel

welkom03
door welkom03 - Jul 25, 2013 om 22:06
23 Antwoorden / 13 Vragen

beste mensen ,ik heb de sugestie gehad om naar het hooft kantoor te bellen dat heb ik inmiddels gedaan ,maar daar word gezegt ,dat dit niet te verkrijgen is ,in het magazijn ,deze pafum zal wellicht in de toekomst nog wel eens komen .
is het mogelijk dat er bij jullie in de buurt een lidel is die parfum suddenly verkoopt
en mij een paar flesjes toesturen ,ik betaal alle kosten uiteraart .
groeten

wi
door wimmers - Jul 26, 2013 om 18:45
47 Antwoorden / 8 Vragen

Goedenavond

Ik ben vanmiddag bij de Lidl geweest en daar waren ze uitverkocht.
Ga morgen nog even kijken bij een ander filiaal.
In ieder geval een fijn weekend.

Christel

wi
door wimmers - Jul 26, 2013 om 21:10
47 Antwoorden / 8 Vragen

Hallo welkom
Ik ga vanmiddag naar de lidl ik laat het je vanavond weten.
Groetjes
Christel

aurora1
door aurora1 - Jul 26, 2013 om 21:15
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik heb nog bij een vestiging nagevraagd aan een persoon die altijd goed op de hoogte is en mij werd verteld dat het tot dusver een tijdelijke aanbieding rondom feestdagen was en dus opletten bij volgende feestdagen.

welkom03
door welkom03 - Jul 26, 2013 om 21:31
23 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=wimmers schreef op vrijdag 26 jul 2013, 09:24]Hallo welkom
Ik ga vanmiddag naar de lidl ik laat het je vanavond weten.
Groetjes
Christel

oke christel alvast bedangt ,het schijnt niet mee te vallen ,om nog een een paar van die flesjes te pakken te krijgen ,ik ben in zeeland ook al op verschillende plaatsen geweest ,maandag ga ik even kijke in hulst bij mij in buurt
groetjes

zoekster
door zoekster - Jul 26, 2013 om 22:09
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Suddenly parfume schijnt een uitzonderlijk goede kopie van de peperdure Chanel Coco Mademoiselle te zijn. Ook in andere landen was er een run op dit flesje van lidl.
Je hebt ons wel wakker geschud, welkom03 ;-)

welkom03
door welkom03 - Jul 27, 2013 om 20:50
23 Antwoorden / 13 Vragen

helaas zie ik er van komen dat ik niet aan een paar flesjes seddenly kan komen
moest het jullie lukken ben ik jullie zeer dankbaar .
zo niet vriendelijk bedankt voor de moeite ,
groeten h dentro

wi
door wimmers - Jul 27, 2013 om 21:19
47 Antwoorden / 8 Vragen

Hoi

Vanmiddag bij de tweede Lidl ook geen geluk gehad ,ga een maandag nog naar een paar andere filialen.
Dus duimen maar dat daar suddenly nog wel word verkocht.
Ik heb ook een email naar de Lidl gestuurd.
Wie weet hebben we geluk.
Fijn en droog weekend.

Christel

welkom03
door welkom03 - Jul 27, 2013 om 21:24
23 Antwoorden / 13 Vragen

ja christel je doet geweldig je best ,heel aardig van jou ,om me er bij te helpen ,maar ik zie het duister in ,hopelijk vinden we nog iets

fijn weekend
groetjes

wi
door wimmers - Jul 30, 2013 om 14:04
47 Antwoorden / 8 Vragen

Goedenavond

Ik ben vandaag nog in 2 filialen geweest van de Lidl maar ik heb het niet kunnen vinden.
Heb wel een email naar de Lidl gestuurd en antwoord gekregen, het luchtje is uit het assortiment gehaald maar ze gaan kijken of ze het weer gaan verkopen.
Er schijnen meer mensen geweest te zijn die hebben gemaild over het luchtje Suddenly.
Dus misschien over een tijdje ligt het weer in de schappen.
Ik heb wel gelezen op het internet dat de Lidl in Belgie het luchtje ook verkoopt.
Sorry dat ik je blij hebt gemaakt met een dode mus.

Groetjes
Christel

welkom03
door welkom03 - Jul 30, 2013 om 14:07
23 Antwoorden / 13 Vragen

oke christel bedankt voor de moeite ,dat geld ook voor de andere ,we zullen inderdaad moeten wachten ,tot het weer eens in schappen komt te liggen ,goed idee,om even in belgie te gaan kijken ,fijne en warme dagen ,groetjes

welkom03
door welkom03 - Jan 30, 2014 om 13:34
23 Antwoorden / 13 Vragen

wat geweldig dat je daar nog even aan hebt gedacht ,ja natuurlijk zal ik dat in de gaten houden ,moest het zo zijn ,dat deze parfum alleen in utrecht te verkrijgen is ?hoop ik dat je een paar flesjes kan opsturen ,maar ik ga er vanuit dat het landelijk is.
verder bedankt en een fijne dag

welkom03
door welkom03 - Jan 30, 2014 om 13:36
23 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=wimmers schreef op dinsdag 28 jan 2014, 20:09]Hallo Welkom

Vanaf 3 februari verkoopt de Lidl tijdelijk weer Suddenly in ieder geval in Utrecht.
Ik zou zo zeggen sla je slag.

Groetjes
Christel

wi
door wimmers - Jan 30, 2014 om 13:37
47 Antwoorden / 8 Vragen

Hallo Welkom

Vanaf 3 februari verkoopt de Lidl tijdelijk weer Suddenly in ieder geval in Utrecht.
Ik zou zo zeggen sla je slag.

Groetjes
Christel

wi
door wimmers - Jan 30, 2014 om 14:19
47 Antwoorden / 8 Vragen

Hoi

Ja hoor dat wil ik wel ,laat maar weten als de Lidl bij jou in de buurt suddenly niet verkoopt.
Groetjes
Christel

mi
door miepje58 - Feb 2, 2014 om 08:51
208 Antwoorden / 6 Vragen

Beste Welkom, naar aanleiding van jouw vraag heb ik even rondgekeken. Ook gewoon in de landelijke folder... daar staat in dat ze vanaf 3 februari bodylotion Suddenly verkopen. Helaas niets gezien over parfum. Je kan ook zelf op internet de folder opzoeken. Moet je gaan naar www.lidl.nl
Let op: je schrijft de naam van de winkel als LIDL, dus 4 letters - en niet ' lidel'. Succes!

welkom03
door welkom03 - Feb 4, 2014 om 09:05
23 Antwoorden / 13 Vragen

allemaal bedankt voor de tip die ik van jullie kreeg ,ze waren in de aanieding ,nog goedkoper als vorig jaar ,ik heb gelijk een voorraadje mee genomen.

mi
door miepje58 - Feb 4, 2014 om 09:08
208 Antwoorden / 6 Vragen

Beste welkom, het wordt nog leuker! Vandaag in de Valentijnsfolder van Lidl: vanaf morgen ook weer Suddenly parfum te koop! Voor maar € 3,99!
Denk dat ik ook maar even ga :-)

welkom03
door welkom03 - Feb 4, 2014 om 16:33
23 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=wimmers schreef op donderdag 30 jan 2014, 14:19]Hoi

Ja hoor dat wil ik wel ,laat maar weten als de Lidl bij jou in de buurt suddenly niet verkoopt.
Groetjes
Christel

welkom03
door welkom03 - Feb 4, 2014 om 16:37
23 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=wimmers schreef op donderdag 30 jan 2014, 14:19]Hoi

Ja hoor dat wil ik wel ,laat maar weten als de Lidl bij jou in de buurt suddenly niet verkoopt.
Groetjes
Christel

hoi
je inmiddels ben gaan kijken ,maar er is momenteel aardig wat voorraad ,ik heb dan ook een voorraadje ingeslagen ,bedankt ,na een jaar toch gelukt ,groetjes