Plof chocomel
dat
wat
gaat
dit was onze mail naar de leverencier van de chocomel...de echte......wie heeft er ook ervaring mee???
Dag drogist,
Dit moet echt een unicum zijn. Waarschijnlijk heeft het pakje een (minuscuul) lek gehad, want ik ken dit fenomeen wel bij andere zuivelproducten. Deze waren dan over datum of lek, waardoor bacterien vrij spel kregen en het pak bol gong staan en daarna uit elkaar plofte.
Overigens zou ik niet wachten tot Riedel (de producent) het op komt halen. Ik zou het met een begeleidend schrijven (net briefje)opsturen naar hun antwoordnummer (geen portokosten):
Consumentenservice Riedel Drinks
Antwoordnummer 31
6710 VB Ede
Telefoonnummer: 0800-0221622
Er bestaat best grote kans dat ze je tegemoetkomen op de een of andere manier. Dit is vrij gebruikelijk bij dergelijke firma's.
Veel succes.
Brynnar
Dag Drogist, Ik zou me kunnen voorstellen dat Chocomel niet blij is met
deze klacht, maar hebt u al contact gehad met de fabrikant
schriftelijk/telefonisch of perE-Mail?Ik denk dat het zinvol zou zijn
om dat te doen,al was het maar om herhaling te voorkomen .Als u
namelijk bedoelt "Met onze Mail" uw reactie via kassa dan hebt u een
verkeerde indruk van deze site.Fred
de chocomel vind ze niet lekker en we hebben idd contact gehad, deze mail kregen we terug.......
Kwaliteitsdienst.
het
afwijkingen
oorzaak
beschadiging
buitenlucht,
koolzuur,
wordt
het
en
product,
u
uw
te
overmaken.
niet echt bevredigend vind ik...wou alleen weten of er meer mensen hetzelfde probleem hadden meegemaakt.
Dag drogist,
Riedel heft dezelfde vermoedens als ik. Het is natuurlijk niet meer te achterhalen waar de beschadiging heeft opgetreden (fabriek, transport, supermarkt, in uw tas, het kan overal). In ieder geval krijgt u het aankoopbedrag terug.
Veel fabrikanten komen klachten van hun klanten ook tegemoet met gratis producten (die ze als marketingdoeleinden opsturen). Blijkbaar is dit bij Riedel niet de gebruikelijke policy.
Je kunt nog altijd je verontwaardiging uiten door de verpakking op te sturen.
Nogmaals, ik hoop dat je kunt begrijpen dat zoiets een unicum is. Ik heb bijna 12 jaar in een winkel gewerkt en ik ken kwaliteitsproblemen van zeer veel kruidenierswaren. Natuurlijk ben je geschrokken en boos. Dat begrijp ik volkomen. Maar ik hoop dat dit je niet zal weerhouden de producten te blijven kopen die jij of je kinderen lekker vindt.
Brynnar
Overigens, Drogist,
Als je iets naar Riedel schrijft, houd dan in je achterhoofd wat je wilt bereiken.
Ik vrees dat je het nu met hun excuses moet doen en een kleine vergoeding. Ik begrijp dat je dit nogal karig vindt, maar vraag jezelf af wat je verwacht had. Er zijn geen ongelukken gebeurd (gelukkig), dus wat wil je bereiken? Het is belangrijk dat je je dit afvraagt, alvorens impuslief een boze e-mail te schrijven. Met rust win je een hoop ;-)
Brynnar
Met rust win je een hoop ;-)
Erg sterk Brynnar! Een dergelijke uitspraak is wel op toepassing op mezelf!
Daarmee bedoel ik gewoon: even tot 10 tellen, bedenken wat je wilt bereiken en dan pas gaan schrijven. Het doet me genoegen dat je jezelf erin herkent en dat we verschoond blijven van vetes tussen jou en F, J en JJ. (Geldt ook voor deze drie heren/dames trouwens). -Brynnar
Fabrikanten in Nederland geven bij dit soort incidenten een kleine schadevergoeding. hiertoe is besloten omdat er een "hobbyclub" is die als `hobby" heeft om dagelijks een aantal fabrikanten te schrijven over een soortgelijk "incident" en zodoende proberen om daar een `schadevergoeding" voor te ontvangen.
Bassie (ploft ook weleens (bijna) uit elkaar)
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schimmel in trapkast
Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi
...
Lees meer
Waspods het meest onzinnige bedenksel...
Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !!
Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer