Di
door Dieuwke123 May 17, 2016 om 10:05
Voeding & gezondheid

Schoolproject

Beste allemaal!

Wij zijn twee middelbare scholieren en wij doen een onderzoek naar toxicologie, met als onderwerp: Hoe duurzaam eet jij? Wij zouden graag van jullie willen weten, of jij denkt dat je duurzaam eet, of weet wat het is. Daarom staat er onder dit bericht een link naar onze website en een enquête. Wij zouden het zeer waarderen als u die in wilt vullen. Het is volledig anoniem.
Ook mag u een feedback geven door middel van de reacties hieronder, of het gastenboek op onze website.
Bij voorbaat dank,

Dieuwke en Suzanne (RSG Magister Alvinus, Sneek)
onze website: www.duurzaam-eten.webnode.nl
de enquête: www.survio.com/survey/d/V1Q3H4R4U4E4W4R7Q

643 5 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - May 17, 2016 om 10:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dit is een consumenten forum voor het stellen van vragen en niet voor enquêtes.

En dan nog dit. "Hoe duurzaam eet jij?" , "of jij denkt dat je duurzaam eet". Niet gepast.

ma
door maarten heest - May 17, 2016 om 10:21
463 Antwoorden / 0 Vragen

Ha Dieuwke en Suzanne, men is hier nogal gevoelig voor het plaatsen van enquêtes op dit forum. Bij Tros Radar zijn ze wat relaxter dus vooral ook daar plaatsen zou ik zeggen. 'Je en jij'? Ik word heel graag zo aangesproken hoor. Geen probleem.
Ingevuld. En succes met jullie project.

tenormin
door tenormin May 17, 2016 om 16:38
16859 Antwoorden / 108 Vragen

Ha Dieuwke en Suzanne, als jullie het al op Tros Radar zetten, wel onder de juiste categorie. Want anders gaat men daar weer over zeuren. Succes gewenst.

costnix
door costnix - May 17, 2016 om 10:53
2874 Antwoorden / 1 Vragen

De kans is heel groot, dat er grappenmakers zijn, die de enquete niet serieus zullen invullen.
De enquete deugt niet. Het is mogelijk om meerdere antwoorden te geven, die tegengesteld zijn.
"Back to the drawingboard!" Uithuilen en overnieuw beginnen.

aurora1
door aurora1 - May 17, 2016 om 11:47
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Naar mijn indruk hebben jullie niet eerst onderzocht of er dergelijke enquetes op internet te vinden zijn, want het stikt er bijna van.
Jullie hebben vast ook niet de spelregels van dit forum doorgelezen....
In de enquete de vraag aanvinken of je een "jongen of meisje" bent?
Inderdaad, tutoyeren is niet zo gepast.
Kijk eens hier: https://www.google.nl/search?q=enuete+over+duurzaam+eten&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b-ab&gfe_rd=cr&ei=EeY6V7ehPMah-gaIkqioBg#q=enqu%C3%AAte+over+duurzaam+eten

Ma
door Mat Matheij - May 17, 2016 om 17:11
986 Antwoorden / 3 Vragen

Dit is een platform van consumenten voor consumenten bij knellende vragen over computertechniek recht en gezondheid alsook andere onderwerpen maar niet als enquête platform. Hoewel de meeste specialisten ongetwijfeld RSI hebben maar of je dat met goede voeding kunt voorkomen? Mvrgr.