fl
door fleurjanssen Feb 28, 2012 om 23:28
Voeding & gezondheid

Uitzending opvragen

beste mensen van kassa,

Mijn vader Frank Janssen is op 20 maart 2004 bij jullie te gast geweest in het panel voor de kant en klare pannekoeken test.
Ik zou deze aflevering of het fragement waar mijn vader in voorkomt graag terug willen kijken.
Via internet kan ik het nergens terug vinden. Bestaat er een mogelijkheid dat deze opname op te vragen is of hebben jullie een link waar ik de opname kan terug kijken?

Graag ontvang ik een reactie:)

Mvg,
Fleur Janssen

811 8 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Feb 28, 2012 om 23:31
16859 Antwoorden / 108 Vragen

fleur, deze vraag kun je het beste stellen aan de redactie van KASSA zelf. Hier zitten alleen forumleden en wij hebben uiteraard geen inzage hoe lang beelden bewaard blijven. Scroll naar de onderkant van deze pagina en zoek het item contact en herhaal daar je verzoek. Veel succes.

valerius-2
door valerius-2 - Feb 28, 2012 om 23:58
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Kassa zelf zal deze uitzending nog wel op de band hebben staan, dat is de enige die u hier mee kan helpen.

mari45an
door mari45an - Mar 3, 2012 om 02:31
3 Antwoorden / 5 Vragen

Hallo Fleur,

bovenin de balk staat tv en daar kun je alle uitzendingen terug kijken.

edrick3
door edrick3 - Mar 3, 2012 om 10:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo fleurjanssen,

Klik hier.

Met vr.gr.

tenormin
door tenormin - Mar 3, 2012 om 11:50
16859 Antwoorden / 108 Vragen

Denk dat fleur een opname wil terugzien op dvd; ik zie op doorverwijzing geen pannenkoekentest, ja, wel de woorden maar niet de uitzending. Zal wel aan mijn p.c. liggen.

zwemmer
door zwemmer - Mar 3, 2012 om 12:16
2638 Antwoorden / 35 Vragen

De uitzending laat zich niet vertonen. Dus: naar de redactie om het archief te doorzoeken?

edrick3
door edrick3 - Mar 3, 2012 om 13:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@@@,

Chi....ps! De uitzending doet het inderdaad niet (meer).

@fleur,

Zou dus toch maar even bij de redactie naar deze uitzending informeren.

Suc6

tenormin
door tenormin - Mar 3, 2012 om 14:46
16859 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=mari45an schreef op zaterdag 3 mrt 2012, 02:31]Hallo Fleur,

bovenin de balk staat tv en daar kun je alle uitzendingen terug kijken.

dat had ik dinsdag al geprobeerd en kreeg geen beeld, vandaar doorverwijzing naar de redactie. Edrick3 leek het echter wel te hebben gevonden vandaar dat ik dacht: "t zal wel weer aan mijn p.c. liggen"; gelukkig toch niet.