an
door ansdriesen Aug 17, 2006 om 23:02
Voeding & gezondheid

Wie heeft er ervaring met herbalifeproducten

Ik heb deze week een informatieavond bijgewoond van Herbalife. dit klonk zeer aanlokkelijk, maar ik ben wel sceptisch. Wie heeft ervaring met dit product

2301 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 18, 2006 om 00:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Ans Driessen,

Ik heb zelf geen ervaring, maar er zijn meer mensen die je vraag delen en hierop al antwoord hebben gekregen. Klik maar eens 1 van de volgende links aan:

  1. Afslanken

  2. Herbalife

  3. Annulering

  4. Pas op met Herbalife producten!!!

  5. Wie is bekend met de herbalife-organisatie?

Lees de reacties op uw gemak door en oordeelt u dan zelf.

Mvgr - B

ve
door verwijderd - Sep 11, 2006 om 09:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Goededag,

Heb zelf erge goede ervaringen met de producten, maar je moet ze wel goed gebruiken onder goede begeleiding want anders werken ze niet. Het is voeding en geen afslankmiddel dus als je het goede programma niet gebruikt dan krijg je andere resultaten. En de begeleiding is erg belangrijk omdat je voedingspatroon ook aangepast moet worden.

ve
door verwijderd - Sep 14, 2006 om 16:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Van horen zeggen van een " ervaringsdeskundige ",

De goede begeleiding bestaat tevens uit adviezen voor meer bewegen.

Of het nou aan aan de Herbalifeprodukten ligt of niet, meer bewegen is om gewicht te verliezen altijd nodig!

Goh, 'k ga nog maar es een blokkie om!

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Oct 27, 2006 om 19:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Herbalife is gewoon een top produkt 100% volwaardige voeding. waar je op een verantwoorde wijze GEZOND mee afslankt, bijkomt en fantastische top prestaties levert.

Herbalife is een eerlijk produkt wat al 27 jaar bestaat en in 62 wereld wijd verkocht wordt en miljoenen tevereden klanten heeft.

DUS EET HET EN JE WEET HET.

hET WORDT OP EEN EERLIJKE MANIER AAN DE MAN GEBRACHT EN IS GEEN PIRAMIDESPEL.

ve
door verwijderd - Nov 9, 2006 om 15:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Herbalife wordt niet op een eerlijke manier aan de man gebracht!!

Het volgende verhaal maakt dit duidelijk;

Een dochter van een oude moeder met diabetes merkt dat haar moeder achteruit gaat en haar bloedsuikerspiegel erg oncontroleerbaar dan weer veel te hoog, dan weer te laag is en dit ondanks het goed gebruik van de medicatie.
Wat blijkt? Een of andere distributeur van Herbalife heeft die oude vrouw Herbalifeproducten aangesmeerd om "af te vallen".
Uiteraard zonder enige kennis van geneeskunde, medicijnen en van de gevaren van haar eigen product.
Uiteraard ook zonder enige verwijzing naar de huisarts!

Kortom, waar zijn die mensen met Herbalife in godsnaam mee bezig!

Blijf er verre van zou ik zeggen en ook al omdat het zeker wel een MLM-methode is waar de eindverkopers nauwelijks iets verdienen, vaak ruzie krijgen met de familie die Herbalifeproducten worden aangesmeerd en tenslotte zelf met een hele lading Herbalife-producten blijven zitten die aan de straatstenen niet meer is te slijten.
Google maar eens op Marktplaats waar hele partijen te koop is en ver onder hun "marktprijs".

De Vrije Vogel.

ve
door verwijderd - Jun 20, 2007 om 14:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben het helemaal eens met de Vrije Vogel. In een ver verleden gebruikt en geen resultaten. Zelfs op een bijeenkomst geweest waar de distributeurs er prat op gingen hoeveel ze verdiend hadden.

ve
door verwijderd - Jun 27, 2007 om 12:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nooit aan beginnen! Herbalife is een sekte!

De producten die zij verkopen werken niet, je haar wordt dof en je nagels gaan scheuren. Ik ben er zelfs van aangekomen.

Ook a.s. moeders mogen dit nooit gebruiken!!!!!!!!

Succes. Marktenfan

ve
door verwijderd - Jun 27, 2007 om 13:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hartelijk welkom heer/mevrouw winkelmolen,

Gezien uw "deskundigheid" bij het beantwoorden van uw eerste vraag ben ik benieuwd naar uw deskundigheid bij volgende vragen.

U bent wel positief wat Herbalife betreft, terwijl er op internet toch wel heel veel negatieve berichten zijn te vinden. Dit soort overdreven positivisme doet mij persoonlijk denken dat hier de vraag is beantwoord door een sektelid.

Bassie (lid van de sekte tegen overdreven positivisme)