Media markt
Iemand een idee hoe ik hiermee om kan gaan?
Als een bepaald artikel niet meer leverbaar is, heb je recht op je geld terug. Meer niet. De prijs bij de andere webshops zakt wel weer. Even in de gaten houden. Vooral op vrijdagavond / weekend gaan bij veel webshops de prijzen omlaag.
Het lijkt mij dan schappelijk om of dezelfde tv, maar een serie hoger te leveren of dan op z'n minst die EUR 100 te compenseren.
Schappelijk? Dat meent u toch niet? Als de wederpartij niet na kan komen, hebt u recht op geld terug. Niets meer, maar ook niets minder.
Wat een belachelijke reactie van jou om in jouw bewoording te spreken. Na het verstrijken van de levertijd indicatie ben je zelf gaan bellen!!! het was een indicatie....weet je wat dat betekend?
Het enige wat de Mediamarkt moet doen is je geld terugstorten en dat willen ze ook en dat zijn ook jouw enige rechten. Recht op een extra vergoeding heb je niet.
Schappelijk zou zijn je excuses aan te bieden niet mee en niet minder.
Ik verwacht echter niet dat je hier nog een reactie zal plaatsen na de gegeven antwoorden.
Wat is dat nu voor een antwoord en dan ook nog op een schoolmeester toon.
Levertijd indicatie wil toch zeggen wanneer MM verwacht dat de TV geleverd gaat worden.
Ts zegt dat hij van MM te horen kreeg dat de bewuste TV helemaal niet meer leverbaar is.
Misschien maar goed dat ze bij de MM niet meer leverbaar waren.
Wanneer het uzelf aangaat begint u wel over rechten, zie uw vraag 7 juli 2016 op dit forum.
Wat is dit voor reactie? Als iemand reageert ga je dan kijken wat ie in het verleden heeft gedaan. gezien jouw hoeveelheid nutteloze antwoorden zou ik eerst maar eens in een spiegel kijken.
Met zo'n antwoord ga ik kijken wie Epcot wel mag zijn.
We zitten hier niet in een schooltje waar je de leerling op zijn nummer zet.
Elke vraagsteller moet met respect behandeld worden.
Over nutteloos antwoord gesproken, deze van u aan de TS zit in de top drie.
Dank u
Media Markt doet veel aan parallelimport en is op ook daadwerkelijk op = op!
In Nederland werd 'Blöd' vertaalt naar 'gek' en de Duitsers zeggen voor 'gek = 'verruckt'!
Juist op = op..........en weg is pech
Voortaan zelf uit de winkel halen of via de winkel laten bezorgen. Online kun je zien of de tv nog op voorraad is.
Niet op voorraad, dan koop je hem ergens anders.
Retailers weten ook vaak niet hoe goed of slecht een actie aanslaat en hebben bij teveel navraag logistische problemen en hebben langere levertijden daardoor. Wanneer de situatie OP=OP is, wordt het redelijker om duidelijk aan te moeten geven dat er geleverd kan worden zolang er voorraad is. Dit kan echter online óók door de klant gevolgd worden. Dan moeten de gegevens natuurlijk wèl verantwoord juist zijn er hieraan ook verbintelijke rechten verbonden worden. Geld terug is eenzijdig de gemakkelijkste oplossing ... maar niet acceptabel voor de reeds lopende en aangenomen bestelling zonder extra compensatie.
Kijk in de algemene voorwaarden of je nog ergens recht op hebt of dien een klacht in.
http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/algemene-voorwaarden.html
Als de tv online nog op voorraad is word die als de bestelling voor 22.30 uur gedaan is de volgende werkdag afgeleverd. Van een levertijd indicatie is pas sprake als de tv niet op voorraad is en zeker met een actie model is er een kans dat die niet meer leverbaar is. U heeft pech dat de Media markt de tv niet meer kan leveren en u heeft daarmee het recht om het reeds betaalde aankoopbedrag terug te ontvangen niets meer en niets minder. Wat u nu wil is er een slaatje uit slaan door een compensatie van €.100,00 of een vergelijkbaar model uit een hoger segment te willen want u heeft in uw optiek zeg maar "schade" geleden.
Het zou wat zijn, je bent op zoek naar een nieuwe tv. Je hebt niet genoeg geld voor een duurder model dus je besteld een goekopere uitvoering die is uitverkocht. Na een paar dagen ga je lopen klagen dat het te lang duurt en wil als compensatie dan naar voor hetzelfde geld het duurdere model.
Mmmm dit moet ik maar onthouden als ik iets nieuws wil.
Tjonge, jonge het worden hier in dit land steeds meer Amerikaanse praktijken.
Bah, geld terug en ga verder kijken.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren
In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen.
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke
...
Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend
Dure EV gekocht. Audi RS Etron GT, Leuke auto, maar veel problemen. Na problemen met de verwarming (in de winter viel de verwarming uit, helaas geen verwarming, handschoenen aan om zonder bevroren vingers te sturen) nu recent drie keer achter elkaar is de auto volledig stilgevallen. Tijdens het inhalen op de snelweg tijdens de drukke avondspits, viel de auto gewoon volledig uit. Via gevaarlijke ma ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer