NLEx Klantenservice
Ik heb mij perongelijk aan een contract gebonden aan een bundel alles in 1 van NLE. Nu blijkt dat ik 14 dagen mij mag beroepen. Dit heb ik gedaan, via de post en via email. Maar ik krijg geen bevestiging van NLE. Wel wordt mij gevraagd om extra informatie. Bij beantwoorden van de mail, krijg ik een antwoord mail terug met daariin de volgende tekst; "We hebben goed nagedacht over hoe we onze klanten het snelste kunnen helpen. We hebben besloten om e-mails die als reactie op een van onze servicemails volgen niet te lezen en dus niet te beantwoorden. In plaats daarvan hebben we onze servicepagina uitgebreid en vullen we deze continu aan met de nieuwste informatie. Je vindt er een heleboel antwoorden, 24/7, gewoon online. Lekker makkelijk! Kom je er toch niet helemaal uit? No worries! Dan staat onze digitale klantenservice voor je klaar. We helpen je graag op weg. Je kunt met ons whatsappen en chatten en je vindt ons ook op Twitter en Facebook. En bezoek ons forum ook eens! Een hele hoop keuzevrijheid dus!"
Wat heeft het dus zin om mij mails te sturen die ik niet kan beantwoorden. U moet begrijpen, ik kan niet op dat forum komen en chatten via facebook en twitter kan ik niet omdat ik geen account heb en ook niet wil aanmaken voor NLE en ook Whatsappen kan ik niet? Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar en terug laten bellen is niet actief... Hoe maak je dan contact met deze aanbieder. Moet ik nu wachten en hopen dat het goed gaat of alle mails bewaren voor een eventuele aankomende rechtzaak?
Jeep50.
Je moet op dezelfde manier als je een contract kunt aangaan, dat ook kunnen opzeggen. Voor een ontbinding op basis van bedenktijd zal dat dan ook wel gelden. Dus hoe ben je 'per ongeluk' een contract aangegaan?
In uw contract zou een link te vinden moeten zijn om e.e.a. te annuleren: https://www.nle.nl/alles-in-1/klantenservice
Hallo Jeep50 ,
De voorwaarden :
Topantwoord
Per ongeluk een contact aangegaan en excuses zoeken om niet te kunnen opzeggen? Dat u geen facebook, twitter en/of Whatsapp heeft kan ik moeilijk geloven. En telefonisch niet bereikbaar? 088 730 7307. Ik geef u het voordeel van de twijfel. Maar dan nog kunt u via de site contact zoeken met de klantenservice.
Neodutch,
Dank je wel voor het telefoon nummer! En nee ik kan niet twitteren geen account, heb geen facebook omdat dit instituut niet vertrouw, heb geen Whatsapp omdat ik het niet prettige service vind. Ik weet het, u zult mij ouderwets vinden maar, dan is dat maar zo :-).
Jeep50+
Dan gelooft u ook niet, dat ik ook niet Facebook (= Veestboek), twitter of whatapp heb en toch is het zo.
Van de site:
We zouden het superjammer vinden als je annuleert! Als je voor Alles-in-1 van NLExkiest, krijg je internet/televisie en/of bellen voor knetterscherpe prijzen, zoals je van NLE gewend bent. Je hebt na de aanmelding nog 14 dagen de tijd om jouw bestelling te annuleren. Onze service is écht klantgericht, eenvoudig en online. En daar bovenop begrijpen wij dat je WiFi écht moet werken. Wil je om bepaalde redenen toch écht annuleren? Na de aanmelding heb je nog 14 dagen de tijd om dit kosteloos te doen.
Dus even hierboven op 'annuleren' klikken en je komt bij het juiste formulier.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Teleurgesteld in badkamer meubel
Mijn vraag betreft de onderkast van de wastafelmeubel. Voorafgaand aan de bestelling van de complete badkamerinrichten hebben er een aantal gesprekken plaatsgevonden met een adviseur van het desbetreffende tegel- en sanitair bedrijf. Tijdens één van die gesprekken hebben wij aangegeven dat de hoogte van de lades van de onderkast moesten voldoen aan ongeveer 60 cm i.v.m. de hoogte van de sp ... Lees meer
60plusreizen
wat voor advies geeft u? ik zelf zou zeggen: niet aan.meedoen, komt niet goed?! Lees meer
Maar 30% terugbetaling na annulering concert.
Een concert van zondag 7 juni in de Johan Cruyff Arena zou plaats vinden, is door een zakelijk conflict tussen de artiest en de organisator afgelast. Organisator betaald nu maar 30% van de ticketprijs terug en communiceert dat de rest bij de artiest geclaimd moet worden. Echter heb ik mijn tickets bij de organisator gekocht en niet bij de artiest. Kan deze organisatie dit zomaar maken. Zo niet, wa ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer