vl
door vlam Apr 27, 2016 om 15:35
Winkels & webshops

Onterechte factuur van debestekorting ik heb niks ontvangen, moet ik die betalen

Hallo,

Ik werdt een tijd geleden gebeld door debestekorting, Zij vertelde mij dat ik bij heel veel winkels korting kon krijgen.
Heb toen ja gezegt want ik had een bedenktijd van twee weken.( wij hebben ook niks ontvangen daarna geen kortingkaart of iets via de mail.)
later wilde ik mij afmelden maar dat lukt niet via hun site.
Er werd toe 39,95 van de rekening afgeboekt die ik later weer terug boekte.
Nu krijgen wij een factuur met 10 euro administratie erbij en als wij niet betalen komt er een incasso.
Wat moeten we doen.
Die 49,95 euro betalen of........
m.v.g.
René

7612 9 Rapporteer

audb
door audb - Apr 27, 2016 om 15:52
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Nergens voor getekend? dan gewoon niets betalen en meteen bij de bank hun rekening nummer laten blokkeren.

Dan gaan ze denkelijk wel dreigen maar aangezien dat u de "Algemene voorwaarden" niet hebt ontvangen hebben ze ook geen poot om op te staan.

En een rechter zal u direct in gelijk stellen.

Even bij de KVK gekeken en vreemd genoeg is er totaal niets te vinden http://www.kvk.nl/orderstraat/bedrijf-kiezen/?q=DE+BESTE+KORTING#!shop?&q=DE%20BESTE%20KORTING&start=0&prefproduct=&prefpayment=

Ook staat er op de web site nergens de KVK nummer vermeld en dat is toch echt wel verplicht.

Sterker nog er staat geen adres gegevens vermeld alleen een telefoon nummer en ook dat is niet toe gestaan.

En om het rijtje aan te vullen, er staat ook nergens op de website de algemene voorwaarden ofwel is dit een zooitje oplichters of het zijn een zooitje flessentrekkers.

edrick3
door edrick3 - Apr 27, 2016 om 16:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Heb toen ja gezegt
En daar zullen ze wel een opname van hebben.
later wilde ik mij afmelden
Binnen 2 weken?
maar dat lukt niet via hun site.
Dus heb je je niet afgemeld en ben je dus blijkbaar een 'abonnement' aan gegaan.
Vandaar de rekening.
E-mail: info@debestekorting.nl
Tel: +(31)85 732 57 83

marita5
door marita5 Apr 27, 2016 om 17:07
11513 Antwoorden / 15 Vragen

@edrick3 , dit tel.nr is niet juist , is een prive nr van een mevrouw die de bestekorting niet kent .

Cookies
door Cookies Apr 27, 2016 om 17:21
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Het is hetzelfde nr. als jij geeft.

marita5
door marita5 Apr 27, 2016 om 17:31
11513 Antwoorden / 15 Vragen

dan heb ik niet goed opgelet , heb ik de laatste tijd wel vaker last van ;-) Sorry edrick3

edrick3
door edrick3 Apr 27, 2016 om 17:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Is het nummer dat op de site vermeld wordt: klik

edrick3
door edrick3 Apr 27, 2016 om 17:35
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Een link werkt blijkbaar - nog steeds - niet.
De site: klik hier (nieuwe poging)

edrick3
door edrick3 Apr 27, 2016 om 17:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En het werkt dus inderdaad niet.

marita5
door marita5 Apr 27, 2016 om 17:43
11513 Antwoorden / 15 Vragen

op klachtenkompas vermeld iemand dit nummer , waarbij een mevrouw die opnam debestekorting helemaal niet kende , het frappante is debestekorting reageert op de klacht en geeft exact hetzelfde nummer .
Bij mij werken sommige links ook niet http word automatisch veranderd naar https , ik heb vandaag de redactie hierover gemaild .

Li
door LiesjeC Mar 3, 2017 om 09:56
1 Antwoorden / Vragen

Haha ! Bij mij is het bedrag begonnen bij 29,95,ondertussen jaartje later en zitten we al op €420 !!!
Ik heb nu het ecc ingeschakeld en ga ook bij de politie klacht indienen tegen deze oplichters. Oplichting, afpersing, valsheid in geschriften en het opzettelijk toebrengen van psychisch leed (stressen en echtelijke ruzies)

Zij gaan ver, maar ik nog verder !!!

marita5
door marita5 - Apr 27, 2016 om 17:06
11513 Antwoorden / 15 Vragen

@ Vlam ,

Debestekorting,

KLANTENSERVICE: 085 732 57 83 (bereikbaar tussen 09:00 - 17:00

Meld uw klacht op klachtenkompas.nl zie hier klik op de rode regel .

http://www.klachtenkompas.nl/de-beste-korting

edrick3
door edrick3 Apr 27, 2016 om 17:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Dat is hetzelfde nummer. ;-)
Als dat niet klopt heeft die mevrouw een probleem.

marita5
door marita5 Apr 27, 2016 om 17:35
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Ja weet ik , Carola heeft me daar al op gewezen , lezen is niet mijn sterkste kant dat is deze week duidelijk te merken ;-) sorry ..

costnix
door costnix - Apr 29, 2016 om 01:50
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Bij mij kwamen ze niet verder dan de vraag "Bent u meneer/mevrouw Costnix?" Ik vroeg wat wilt u mij aanbieden/aansmeren?" Nog voordat zij konden uitpraten hoorden zij "KLIK" :-D

Ma
door Mat Matheij - Apr 29, 2016 om 02:10
986 Antwoorden / 3 Vragen

Hoe vaak moet dit nog gezegd worden. U krijgt op vele plaatsen 'korting'. Nooit betalen voor een kortingskaart. Niemand kan van uw rekening iets afschrijven wanneer U dat nummer niet zelf heeft verstrekt. U kunt dit te allen tijden wel terugboeken. Maar aub. en dat geldt voor alle lezers trap niet in die onzin! Mvrgr.

ja
door jan de boer - May 16, 2016 om 17:05
1 Antwoorden / Vragen

ik werd een tijd geledenook gebeld door debestekorting. zie boven staand verhaal !!!!!  mijn bedrach is al op gelopen tot 70,67 euro. je kan nergens opzeggen !!!! ik heb negensvoor getekend en niets betaald . wat moet ik doen ??   m.v.g. jan

ge
door gerardvantol - May 16, 2016 om 17:12
57 Antwoorden / 2 Vragen

Op dit soort snorkende aanbiedingen ga ik dus nooit in.

tijger1
door tijger1 - May 16, 2016 om 18:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@jan de boer

Lees de reactie die boven de uwe staan. Dus niets doen en verder negeren.

ch
door chiquita salemink - Jul 4, 2016 om 10:27
1 Antwoorden / Vragen

U heeft nog geluk gehad, bij ons is er gelijk een incasso van 49,95. Ook nooit geen mail gehad of wat dan ook. Heb voorloping de inasso geblokkerd. ben benieuwd? M.v.g. C Salemink