Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wi
wimbehrens - 17-11-2014 11:50:51
Geldzaken & Recht

Arrogantie pwn

Dat is juist voor mij zo lastig ik heb geen vast in komen doordat ik een zakelijke en een privé rekening hebt maar daar gaat het niet om ik vecht eigenlijk tegen wind molens als kleine zelfstandige hoef je dit soort kunstjes niet te flikken al zou het gelijk aan je kant hebben. en dat is wat mij in deze zo frustreert je krijgt door de telefoon de zelfde boute antwoorden als per mail. er is geen gevoel voor hoe ga ik met een klant om het is een regenten mentaliteit die heerst bij de pwn. hoewel ik blij ben dat er geen honderd water aanbieders zijn zoals bij het energie bedrijven. zijn ze daar op dit punt klant vriendelijker ik beëindig hier mee de discussie hoe wel ik blij ben dat ik het van me af heb kunnen schrijven.