Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 22-03-2015 12:41:54
Geldzaken & Recht

Ics creditcard

Beste crewcobra,

ik snap u niet.
in uw vraag heeft u het over 'politie'. een paar antwoorden verder heeft u het over 'advocaat inschakelen' en nu wekt u de indruk dat u het eigenlijk allemaal wel best vind.

u wilt uw gegevens niet opsturen en denkt (zo komt het over toch) helaas pindakaas van die € 170,-.
bel anders nog een keer naar ics en vraag of u die € 170,- terug krijgt (al dan niet op uw prepaid credit card) als u uw gegevens aanlevert. of vraag wat u kunt doen om die € 170,- terug te krijgen.
het is toch zonde om die € 170,- zomaar weg te gooien.

mocht u echt uw gegevens niet willen verschaffen aan ics omdat u er helemaal geen vertrouwen in hebt dan kunt u altijd nog een klacht indienen om die € 170,- terug te krijgen (wel benieuwd hoe de reactie dan zal zijn):
"bent u niet tevreden over de dienstverlening van international card services? dan kunt u schriftelijk een klacht bij ons indienen. stuur een brief naar:

international card services
postbus 23225
1100 ds diemen

is uw klacht niet naar tevredenheid opgelost? dan kunt u terecht bij het klachteninstituut financiële dienstverlening (www.kifid.nl) of bij een bevoegde rechter."

maar contact opnemen met ics en vragen wat u kunt doen om uw geld terug te krijgen lijkt mij de meest gemakkelijke optie.