Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

cr
crewcobra - 22-03-2015 16:37:17
Geldzaken & Recht

Ics creditcard

Nog maals het hele verhaal

ik heb 170 euro gestort op de bank die ik heb gekregen van ics om betalingen op mijn creditcard
te storten dit heb ik gedaan

toen heb ik ics bericht dat ik een storting heb gedaan en hoelang het kan duren voor ik het geld op me creditcard staat hun vertelde dat het nog niet op de rekening stort en dat het ongeveer 3 dagen kon duren

naar 3 dagen nam ik weer contact met ics op over het geld wand ik kon niet zien via de app dat het al gestort was hun reageerde niet meer een dag daarna was mijn account geblokkeerd

toen ging ik naar de bank om te kijken als het geld.tog op me creditcard stond dus wilde een test geld opnemen van 10 euro toen ik dat deed met de creditcard pincode die ik zelf heb verzonen

gaf de pin automaat dat mijn pas werd ingeslikt wegens veiligheids redenen

toen heb ik contact op genomen met de pin automaat bank die vertelde me dat mijn card is ingeslikt omdat dit moest van ics

toen ik me email spam ging onderzoeken zag ik een mail van ics waar ze vroegen om mijn id card kopie en loon strook deze zag ik pas naar dat hun mijn creditcard en account geblokkeerd haden

nu dat ik elke keer een mail stuur krijg ik niks terug en ook als ik naar ze bel zeggen ze dst hun het wel snappen maar me niet kunnen helpen en dat ik moet mailen met de bewijsen van de overboeking van het bedrag

echter geven ze via email nooit antwoord dus vind ik een beetje raar vandaar dat ik hier een bericht heb gezet