Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ha
harryromijn - 26-10-2015 15:01:49
Elektronica & TV

Geen defect gevonden. moet ik nu betalen?

Hoe vaak denkt u, dat de onbenullige consument te veel knopjes heeft ingedrukt, waardoor het apparaat een overflow aan opdrachten heeft gekregen en gecrashted is ? te lui, beroerd, stupide en achterlijk geweest om de gebruiksaanwijzing door te lezen als die er nog van is, of op youtube naar een filmpje te zoeken en kijken. allicht, dat er een publkieksge.le figuur is geweest, die zijn uitleg van dat apparaat op youtube heeft gezet.
dus.. ligt het altijd aan hat apparaat en de oplichtende monteur, nooit aan het even van het stroomnet afhalen van het apparaat, waardoor vaak een harde reset optreedt en alles terugvalt in de fabrieksinstelling.
probleem vaak -en vermoedelijk ook nu - opgelost.

had u zelf kunnen doen, nu is er een monteur voor jan doedel bij u bezig geweest. ja, dat moet u betalen.
wees blij, dat dat apparaat het weer doet.

( vrij naar de commentaren van twee kleinzoons mbt opa, die de 21e eeuw is ingeschopt en nu met een smartphone en tablet probeert te werken )