Vragen over Elektronica & TV

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - Apr 10, 2024 om 10:56
Elektronica & tv

Help, dvd-speler blokkeert geluid tv-speakers

Mijn moderne Sony tv ziet mijn dvd-speler van Philips zodra ik die aanzet als een "audiosystem" en schakelt daarop over voor het geluid. Maar... de dvd-speler heeft geen speakers (is gewooon een dvd-speler) met als gevolg: geen geluid. Diep in de tv-instellingen is dit wel recht te zetten, maar dat moet dus elke keer opnieuw. Bovendien begint de dvd weer helemaal aan het begin na deze handeling. I ... Lees meer

Re
Remco1977 - Apr 10, 2024 om 22:23
Elektronica & tv

Wettelijke garantie

Helaas is mijn 2e philips Oled tv in 5 jaar ook alweer defect geraakt en ik baal hier flink van. De vorige ging helemaal niet meer aan en deze heeft sinds februari een hele dunne zwarte verticale streep door het scherm heen lopen.

Inmiddels heb ik een lang traject achter de rug met de verkoper ING , de tv kostte 1369 euro en is na 2 jaar en 3 maanden stuk gegaan. Via ING een reparatie o ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - Apr 3, 2024 om 13:39
Elektronica & tv
Wat voor (usb-)aansluiting is dit?

Bij mijn nieuwe tweedehands e-bike zit een afneembaar schermpje, dat je met een draad kunt opladen. Helaas zit die draad er niet bij. Nu past geen van de snoeren die ik heb liggen op deze aansluiting. Wat voor stekkertje en snoertje past hierop?!
Is een Kiox schermpje van Bosch. Lees meer

Ad
Ad Vermeulen - Apr 2, 2024 om 12:37
Elektronica & tv

Ondertiteling Videoland

Kan op Videoland bij een nederlandse film geen ondertitels zetten.
ik heb Ziggo Mediabox next,maar kom niet verder.
hopelijk kan iemand mij verder helpen. Lees meer

Engelenp
Engelenp - Mar 22, 2024 om 11:49
Elektronica & tv
Tv decoder 'afbetaald'?

Ik heb een tv decoder (Set Top Box Kamai) in bruikleen van Delta, sinds april 2018. Ik betaal €3,50 huur per maand. In de loop van deze 6 jaar heb ik dus al €252 betaald voor een apparaat met een waarde van rond de €100. Ik heb de Delta al eens geconfronteerd hiermee, en de stelling gedeponeerd dat het apparaat al reeds lang is afbetaald en afgeschreven. Maar ze beroepen zich erop dat er ge ... Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer

Ww
Wwijk - Mar 11, 2024 om 19:50
Elektronica & tv

Weet iemand waar je een bolvormige plafond lamp kunt kopen?

Het gaat om een bolvormige witte lamp. Belangrijk hierbij is dat er niet in het plafond geboord hoeft te worden. Ophangen aan een haakje en dan het gedeelte waar de lamp in moet met een ring vast schroeven. Lees meer

Jo
Joop Engeringh - Feb 28, 2024 om 20:47
Elektronica & tv
Samsung TV met kringen

Mijn Samsung tv, 7 jaar, vertoont opeens zo'n 70 witte kringen. Volgens internet een Samsungkwaal, vele klachten, de lensjes zijn slecht geplakt en laten los en vallen naar beneden.
heeft Kassa dit eerder onderzocht en is er een oplossing ? Lees meer

Ro
Robin Martens - Feb 22, 2024 om 12:08
Elektronica & tv
KPN opzegging stilzwijgend geannuleerd

Op 10-12-23 heb ik mijn kpn abonnement via hun online formulier opgezegd (Liep tot 18-01-24), helaas hebben ze dit zelf geannuleerd toen ik de telefoon niet heb opgenomen. Mevrouw aan de telefoon zei dat er in de notitie stond "Klant niet gesproken, klant blijft bij KPN", ook zei ze dat ik niet online kon opzeggen zonder dat ze me zouden spreken.
In hun mail staat echter:
"Om uw opzegg ... Lees meer

Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om anderen te helpen?

Consumenten helpen elkaar. Doe mee en meld je aan!

Registreer

Hoe werkt Vraag & Beantwoord?

Lees onze spelregels