Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 01-11-2015 13:11:06
Geldzaken & Recht

Ns

Herma3 schreef op zondag 1 nov 2015, 11:59: herma3 schreef op zondag 1 nov 2015, 11:25: hoe kan ik de ns bewegen fatsoenlijk te antwoorden over een hele slechte service?
eva, graag uitleg. begrijp het niet. weer uitgebreid uitgelegd.
antw. binnen 5 da. antwoord. zelfs niet binnen 2 weken.
weer een mail gestuurd. weer hetzelfde. dus ook geen reactie. ik ben een artiken kwijt geworden door de slechte comminic. v.d. n.s. voor niets v. a.doorn op en neer ook nog naar afoort gereisd. ns geeft niet thuis. ook de klachtend. niet.
ik wil ook mijn geld terug. wat kan ik doen?

carola. ik meen dat ik mijn vraag hier niet gesteld heb. mijn enige vraag was hoe ik de ns kan bewegen om verantwoording te nemen voor de door de ns gemaakte fouten en je niet van het kastje n.d. muur te sturen zonder dat je geholpen wordt en de voor de ns onterechte kosten.
dit is en was mijn vraag.


het gaat carola niet om de vraag die je aan de ns hebt gesteld maar op de manier waarop je communiceert. als je de vraag aan de ns op een vergelijkbare manier hebt gesteld als de vraag hier snap ik wel dat je niet het juiste antwoord krijgt.