Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ronny530 - 04-12-2015 17:45:37
Huishouden & Energie

Waterbedrijf dreigt met afsluiting

@frankvoss, een waterleidingbedrijf sluit niet zomaar af want daar moet u wel iets voor doen. als één keer een dag te laat betaald staat daar geen sanctie van 40 euro op want ieder mens kan wel eens iets vergeten. het wordt anders als u stelselmatig te laat betaald en dat lijkt me hier het geval want er is een verhoging van 40 euro opgelegd. u schrijft ook dat het waterleidingbedrijf een gerechtsdeurwaarder heeft ingeschakeld en die deurwaarder gelooft uw telefonische mededeling dat u toch echt hebt betaald en zonder ook maar om een bewijs van betaling te vragen geeft die de zaak terug. met excuus maar die gerechtsdeurwaarder moet wel familie van sinterklaas zijn. feit blijft dat u een achterstand bij het waterleidingbedrijf heeft want die mogen verhogingen bij te laat betalen opleggen en bij het niet voldoen van die achterstand de levering staken met alle kosten die daar bij horen. water is geen eerste levensbehoefte want in de supermarkten staan er schappen vol mee. mijn advies betaal die 40 euro en betaal in het vervolg een paar dagen voor de vervaldatum of nog beter automatisch per maand.