Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

TJ
TJONK - 01-02-2016 19:38:00
Elektronica & TV

Leveringsprobleem ziggo

Hi, 

ik heb op dit moment precies het zelfde probleem. 
blijkbaar zijn de systemen van ziggo zo slecht afgesteld dat het mogelijk was om een monteur voor mijn deur te krijgen zonder dat mijn bestelling (modem en tvbox) er was. 
sterker nog de dag ervoor had ik ziggo aan de lijn. die wisten mij nog te vertellen dat het niet mogelijk was en dat het wel werd terug gedraaid. niet gedaan dus. 
ik ben zeer benieuwd hoe lan ghet kan duren. ik ben al 2 weken bezig. 
ik bel nu elke dag (ze worden al chagrijnig als ze mij aan de telefoon krijgen. maar ik wil een bevestiging dat ijn bestellin in het systeem staat. nog niet eens of het verstuurd is naar postnl voor de track n trace code.
het is vervelend maar geruststellend om te lezen dat ik niet de enige ben met dit probleem.

als ze mij morgen geen bevestiging kunnen geven sta ik donder avond in de winkel (koopavond) om de modem en box zelf op te halen. en ga niet eerder weg totdat ik het heb + excuses.


gr. thomas