Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

clio23
clio23 - 12-02-2016 12:41:14
Winkels & Webshops

Geen 2e keer garantie tijdens garantietermijn van bril

Ik snap ook niet dat er mensen zijn die bij dit soort zaken kopen, het is algemeen bekend dat het opmeten voor 90% fout gaat en dat er geen garantie wordt gegeven. ga naar een goede opticien, je betaalt dan wel iets meer maar er wordt garantie gegeven zolang je je montuur hebt en ze hebben echte opticiens in dienst zodat je weet dat je de goede glazen krijgt. ik heb zelf een hele zure huid waardoor elk montuur, zelfs titanium, wordt aangetast en elke bril moet wel 4 of 5 keer voorzien worden van nieuwe pootjes, wordt nooit moeilijk over gedaan.