Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mu
mursia - 12-02-2016 12:46:29
Winkels & Webshops

Geen 2e keer garantie tijdens garantietermijn van bril

Specsavers is niet echt service gericht en is alleen maar gericht op brillen verkopen en dan zo duur mogelijk.
ik kocht daar twee brillen en toen werd er gezegd dat ik gelijk het bedrag van aankoop direct moest betalen , waarop ik zei dat ik dan de bestelling annuleert en ergens anders mijn bril gaat kopen.
specsavers is ook erg argressief met verkopen en loopt echt de boel op te jagen.
mijn volgende bril wordt daar zeker niet meer gekocht ....