Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mathijs_b
mathijs_b - 12-02-2016 12:52:34
Winkels & Webshops

Geen 2e keer garantie tijdens garantietermijn van bril

garantie geldt voor fabrieksfouten. als het pootje verkeerd ontworpen is en daardoor te snel kapot gaat, zal specsavers voor een goede oplossing moeten zorgen; andere model dus. maar dat is duur, want mogelijk moeten er dan ook nieuwe glazen in. ze hebben echter het montuur vervangen door hetzelfde model, dus mogelijk met dezelfde ontwerpfout. de goedkoopste oplossing want de glazen passen en inkoopprijs montuur is maar een paar euro.


het zou te gek voor woorden zijn als specsavers een gammel montuur verkoopt waarvan ze vooraf weten dat het kapot gaat en ze, na één maal vervangen, geen verplichtingen meer hebben. uiteraard geen garantie als het montuur door eigen schuld kapot gegaan is.