Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Bo
Bonte Specht - 12-02-2016 13:17:32
Winkels & Webshops

Geen 2e keer garantie tijdens garantietermijn van bril

Behoorlijk schandalig! ga voortaan naar een echte opticien. 
ik weet het duurder, maar je krijgt garantie en service.
misschien is het een idee om de fabrikant/ontwerper van de bril zelf aan te schrijven. en geen nee accepteren. ze leveren een ondeugdelijk product. twee keer op hetzelfde punt kapot, wil mijn inziens zeggen dat er een productie fout in zit.
specsavers hebben waarschijnlijk nooit gehoord van klant is koning?