Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

di
diversion - 12-02-2016 14:09:02
Winkels & Webshops

Geen 2e keer garantie tijdens garantietermijn van bril

Ik heb (tot nu toe) alleen maar goede ervaringen met specsavers gemaakt. een paar maanden geleden heb ik mijn bril per ongeluk laten vallen tijdens het lopen en ben er toen ook nog een keer met mijn voet op gaan staan, zodat een glas behoorlijk bekrast was. ik dacht toen dat zoiets wel rekening man zou worden, maar tot mijn verbazing kreeg ik gewoon gratis een compleet nieuwe bril met nieuwe glazen. en bij mij is ook een keer een pootje afgebroken en toen kreeg ik ook gewoon een nieuw montuur. maar zoals iemand anders al aangeeft is het bij twee dezelfde defecten binnen nog geen jaar tijd de vraag of het aan het montuur of aan het gebruik ligt. en die verhalen over "ga toch naar een echte opticien": heb ik ooit een keer gedaan, maar toen ik hoorde dat mijn bril toen een keer of drie duurder uitviel ben ik snel weer vertrokken. we hebben niet allemaal van die diepe zakken of dure aanvullende verzekeringen. ook herken ik me niet in verhalen over het bedrag van aankoop direct moeten betalen (alleen een aanbetaling) of agressieve verkoopmethodes. integendeel, ik ben altijd vriendelijk geholpen. en voor de goede orde: ik heb geen aandelen in dit bedrijf maar ben gewoon een tevreden klant.